Впровадження ПП "Управління АГРОбізнесом 2.1" на базі "BAS Бухгалтерія КОРП", що дозволило забезпечити підприємство ТОВ "Україна" необхідними інструментами автоматизованого обліку оренди землі, обліку транспорту, техніки та біологічних активів

Повернутись до опису впровадження
Відгук
Директору
ТОВ КВАРЦ
Курбатовій М. В.

Сфера діяльності ТОВ «Україна» - розведення великої рогатої худоби молочних порід та вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур.
Ведення обліку та формування звітності є важливим аспектом діяльності кожного підприємства. Облік ж у сільському господарстві має ряд особливостей.
Минулого року перед нашим підприємством постало питання удосконалення облікової програми. Як варіант для впровадження ми розглядали лише спеціалізовані сільськогосподарські конфігурації. Свій вибір зупинили на програмному продукті «Управління АГРОбізнесом 2.1» від компанії Кварц. На нашу думку цей програмний продукт найбільш повно відповідає специфіці нашої діяльності і відображає різні її аспекти. Важливим аргументом для нас стало те, що ця облікова програма покриває потреби не лише бухгалтерії, а й впроваджує автоматизацію у всі підрозділи сільськогосподарського підприємства.
Спеціалістами ТОВ «Кварц» була проведена наступна робота:
 Консультації щодо вибору програмного забезпечення і варіантів його супроводу
 Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
 Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
 Збір і аналіз вимог замовника до системи автоматизації
 Дистанційне навчання користувачів
Завдяки впровадження ПП «Управління АГРОбізнесом 2.1» на підприємстві були автоматизовані наступні ділянки обліку:
• Розрахунок зарплати
• Підбір кадрів
• Кадровий облік
• Аналіз кадрового складу
• Оформлення замовлень постачальникам
• Облік приходу ТМЦ
• Взаєморозрахунки з постачальниками
• Управління складськими запасами
• Комплектація і розукомплектація ТМЦ
• Облік витрат на виробництво
• Розрахунок нормативної собівартості
• Розрахунок фактичної собівартості
• Облік основних засобів, розрахунок амортизації
• Переробка давальницької сировини
• Облік спецодягу і спецоснастки
• Облік діяльності допоміжних виробництв
• Оформлення замовлень покупців
• Ціноутворення, прайс-листи
• Облік продажів ТМЦ
• Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
• Облік договорів
• Облік власного транспорту
• Банк і каса
• Розрахунки з контрагентами
• Товарно-матеріальні цінності
• Торговельні операції
• Виробничі операції
• Основні засоби
• Нематеріальні активи
• Розрахунок зарплати і кадровий облік
• Завершення періоду
• Регламентована звітність
• Взаєморозрахунки з покупцями
• Облік рухомого складу
• Диспетчеризація вантажоперевезень
• Формування галузевої звітності
• Діловодство
• Облік і зберігання документів
• Облік робочого часу
• Облік робочого часу
• Регламентована звітність
• Інтеграція (вбудовування) бази електронного документообігу
• Розрахунок дивідендів
• Облік устаткування і нормативів ремонту та технічного обслуговування
• Управління матеріально-технічним забезпеченням ремонтів
• Управління ремонтним персоналом
• Управління нарядами і ремонтними роботами
Було автоматизовано 6 робочих місць.
Зараз триває супровід системи в рамках інформаційно-технологічного обслуговування. Зважаючи на те, що ми не так давно почали освоювати можливості даного програмного продукту, то інколи виникають запитання щодо його функціонування. У цій ситуації неоціненною є допомога спеціалістів Лінії консультації, які завжди з ввічливістю, терпінням та знанням своєї справи готові розглянути усі питання і підказати шляхи їх розв’язання.
Дата введеня ПП в промислову експлуатацію 28.09.2023
Відповідність потребам організації (де «5» - «в інформаційній системі реалізовані всі необхідні можливості»)
Зручність роботи з програмою (де «5» - «працювати з програмою легко і комфортно»)
Оцінка якості партнера виконавця (де «5» - «роботою партнера дуже задоволений»)
Висловлюємо нашу подяку ТОВ «Кварц» за якісне і оперативне надання послуг з впровадження та обслуговування програмного продукту ПП «Управління АГРОбізнесом 2.1».
Рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності (відповідь з числа перерахованих нижче):
Так
Скоріше так
Скоріше ні
Ні

ПІБ/Підпис _________________________ Дата:
МП
Відповідність потребам організації:
5
Зручність роботи з програмою:
5
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
Петриченко Людмила Миколаївна, Головний бухгалтер
23.05.2024