Комплексна автоматизація бухгалтерського, склдського та податкового обліку, торгових операцій та розрахунку заробітної плати на базі ПП "BAS ERP" для ТОВ Керамея
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Додаткова інформація:
- +380669818065
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Виробництво, ПЕК > : Промисловість будівельних матеріалів
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Виробничі операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Управлінський облік
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Оформлення замовлень постачальникам
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
- Облік витрат на виробництво
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Оптова торгівля
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Додаткова інформація:
Компанія понад 18 років успішно працює на ринку керамічної продукції і на даний час ТОВ «Керамейя» виробляє та реалізує 80% всього українського клінкеру. Асортимент підприємства постійно оновлюється та вдосконалюється, освоєно технології флеш-випалу, торкретування, рустикації, ангобування. Гарантія продукції 100 років.
Облік на підприємстві вівся у застарілій бухгалтерській програмі та частково вручну, тому виникла потреба автоматизації обліку.
Була поставлена ціль перевксти всі ці операції в єдину систему обліку і управління.
Проаналізувавши декілька варіантів, керівництво вибрало саме ПП "BAS ERP" за її повноту і зручність, гарну підтримку.
Специфіка роботи підприємства визначила наступні вимоги до ПП:
одночасна можливість працювати з операціями по виробництву, плануванню, обліку зарплати і кадрів.
Серед всіх підсистем ЕРП використовуються наступні:
Маркетинг
Управління відносинами з клієнтами (CRM)
Планування продажів
Продажі
Роздрібні продажі
Підключення мобільних додатків
Планування закупівель
Закупівлі
Управління грошовими коштами
Склад
Адресне зберігання
Управління доставкою
Планування виробництва
Управління виробництвом без графіка виробництва
Управління виробництвом із графіком виробництва (деталізація до етапу)
Управління виробництвом із графіком виробництва (деталізація до операції)
Ремонти
Розрахунок собівартості продукції
Необоротні активи
Кадри
Зарплата
Регламентований облік
Міжнародний фінансовий облік
Бюджетування
Моніторинг цільових показників
Інтеграція з BAS Документообіг
Галузеві можливості галузевого рішення
На данний момент завершено значимий етап.
В ПП "BAS ERP" Автоматизовано 15 робочих місць. Фахівці бухгалтерії та менеджмент отримали можливість працювати в єдиній інформаційній системі. Автозаповнення різноманітних документів дозволило значно зменшити кількість помилок. Формується оперативна звітність менеджерам і бухгалтерам. Підписано договір інформаційно-технологічного обслуговування.
Планується вдосконалити роботу з впровадженими підсистемами і, по можливості, впровадити інші.
Впроваджено в:
- ТОВ Керамейя
- Компанія здійснює більшу частину продажу на території України, а також реалізує продукцію на такі експортні ринки: Румунія, Молдова, Литва, Польща, Німеччина. З моменту виходу першої продукції Керамейя значно потіснила імпортну продукцію з вітчизняного ринку, і за кілька років стала експортоорієнтованою: частка експорту в деякі роки сягала 40 відсотків.
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 218
- Суми
- 19.08.2024
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 15
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 10
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Інші параметри:
5 гб