За допомогою впровадження сучасної системи BAS ERP оптимізовано керування процесами в мережі супермаркетів
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Супермаркети
- Канали збуту:
- Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Управлінський облік
- Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
- Електронний документообіг (ЕДО) з контрагентами (обмін електронними документами з контрагентами) >
- Інтеграція (вбудовування) електронного документообігу
- Розробка або доопрацювання форматів електронного документообігу
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Облік робочого часу
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Планування закупівель
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Формування графіка оплати постачальникам
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління ланцюжками поставок
- Облік невідфактурованих поставок
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
- Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури)
- Розрахунок фактичної собівартості
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Управління ордерним складом
- Резервування ТМЦ
- Логістика адресного складу
- Облік ТМЦ в цехових коморах
- Комплектація та розукомплектація ТМЦ
- Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів
- ABC/XYZ аналіз запасів
- Підключення складського обладнання для різних цілей складського обліку
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Облік продажів
- Аналіз продажів ABC/XYZ
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
- Роздрібна торгівля
- Розподільчий центр
- Підключення торгового обладнання
- Транспорт >
- Облік рухомого складу
- Диспетчеризація вантажоперевезень
- Облік власного транспорту
- Галузева специфіка >
- Формування галузевої звітності
- Інтеграція з галузевими продуктами сторонніх розробників
- Облік акцизів
- Управління відносинами з клієнтами (CRM)
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
- Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
- Навчання в групі в офісі замовника
- Дистанційне навчання користувачів
- Встановлення та налаштування сервера СУБД
- Налаштування використання пілотних версій
Роботи з адаптації:
Проведено адаптацію підсистеми закупівель та склада. Автоматичний розрахунок необхідних поставок на кожен магазин з мережі.
Реалізован функціонал обліку ретробонусів та компенсацій від постачальників.
Інтегровано з системами документообігу.
Автоматизована підсистема автоматичного створенні акцій, знижок та цін на товар.
Автоматизована система табелювання через FaceID.
Підключен парк торгівельного обладння (ваги, ваги самообслуговування, price-checker, ТСД).
Реалізован обмін з інтернет магазином. Робота з підсистемами доставки (iPost, NP, власними силами).
Реалізован специфічний обмін з BAS Бухгалтерія КОРП.
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
- За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ
Додаткова інформація:
В 2020 році в Харкові до нашої компанії СТК-НОВА звернувся клієнт - мережа супермаркетів РОСТ з метою перейти з поточної облікової системи на сучасні продукти BAS, які розвиваються ї мають сучасні можливості функціоналу. Стара програма була доволі цікавим рішенням, але вона писалась на початку 2000-х років і вже не задовольняла сучасним запитам. Особливо важливо було забезпечити автоматичний розрахунок необхідних поставок на кожен магазин з мережі, вести облік ретробонусів та компенсацій від постачальників, підключити тогівельне обладнання та забезпечити низку інтеграцій. На початку обирали між продуктами BAS УТ, BAS КУП, та BAS ERP. В ході зустрічей був вибраний продукт BAS ERP - тому що він закривав всі поточні запити та мав багатий потенціал про автоматизації багатьох процесів на майбутне. І з врахуванням об'єму доробок вигідніше купити одразу максимальний продукт. В якості партнера по впровадженню була вибрана наша компанія СТК-НОВА, тому що ми маємо певні статуси по впровадженню систем ERP-классу та маємо позитивну репутацію в Харкові.
Загально метою впровадження було впровадження саме товарообігу та інтеграцію з поточним рішенням фронт-офісу.
Спочатку думали запустити впровадження базовим функціоналом та обміном з фронт системою, але в ході моделювання та навчання було прийняте рішення спрочатку зробити всі доробки, а потім вже робити пілотне впровадження та промислове.
Також була необхідність провести аудіт технічної інфраструктури і надати рекомендації по параметрам нових серверів.
Поставлені цілі успішно виконані та був поставлений план впровадження нових модулей на підсистем.
В ході впровадження були автоматизовани наступні підсистеми.
Маркетинг
Продажі
Роздрібні продажі
Планування закупівель
Закупівлі
Склад
Адресне зберігання
Управління виробництвом без графіка виробництва
Розрахунок собівартості продукції
Кадри
Майже всі зазначені підсистеми були позначені для доопрацювання в ході модулювання та доопрацьовані. З минулої системи були перевантажені довідники та початкові залишки. Побудована інтеграція з фронт системою. Було проведене навчання як індивідуальне так і в навчальном класі замовника. В результаті проекту впровадження BAS ERP, яке тривало трохи більше року виконана комплексна автоматизація мережі.
Впровадження цієї системи дозволило масштабуватись бізнесу - відкривати нові магазини (спростились первінні налаштування потрібні для запуску, та керування мережею - раніше не було повноцінного загального керування мережею, тільки в розрізі конкретного магазину), впроваджувати новий функціонал (інтеграція з інтернет магазинами, інтеграція з торгівельним обладнанням: (вагами самообслуговування, price-checker, ТСД) інтеграція з різноманітними системами ЕДО.
В якості подальших планів виступає - перехід на версію 2.5 (тому що в ньому суттєво перероблений механізм розрахунку собівартості), впровадження систем бюджетування, адаптація та впровадження систем планування, впровадження підпистеми управління доставкою, адаптація та впровадження підсистем зарплата та кадри.
Впроваджено в:
- СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОПОЛЬ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
- РОСТ -мережа супермаркетів і торгових центрів, яка динамічно розвивається. Одна із найуспішніших і найперспективніших мереж в Харкові.
Починаючи з першого супермаркету, відкритого у 2000 році, РОСТ пройшов шлях до 11 сучасних торгових точок за 23 роки свого існування, ставши одними з найбільш улюблених точок для покупок мешканців міста. Ми пишаємося своїм досвідом, якістю обслуговування та відданістю нашим клієнтам.
Мережа РОСТ прагне задовольнити кожного свого покупця, пропонуючи лише найкращі товари - свіжі, здорові та смачні продукти, а також широкий асортимент товарів різних категорій - від продуктів та напоїв до одягу та квітів. Крім того, РОСТ звертає особливу увагу на свою кулінарію, що включає понад 300 страв власного приготування, таких як різноманітні салати, холодні та гарячі закуски. В магазині також діють власні коптильня та гриль, де покупці завжди зможуть насолодитися смачними стравами з м'яса та риби. А мешканці Харкова завжди можуть розраховувати на знайдення на полицях найсвіжішої випічки та витворів кондитерського мистецтва у будь-який час дня.
- Харків
- 31.08.2021
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 350
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 300
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Інші параметри:
Велика кількість довідників та документів.
обсяг інформаційної бази (Мб) на момент опису
4.4ТБ (4 400Гб, 4 400 000Мб).