Автоматизація процесів виробництва для ТОВ "ДРАЙЗЕР" на базі BAS ERP

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Виробництво, ПЕК > : Харчова промисловість
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Виробничі операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Регламентована звітність
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Аналіз кадрового складу
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг >
    • Облік витрат на виробництво
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації
    • Розрахунок фактичної собівартості
    • Переробка давальницької сировини
    • Облік спецодягу та спецоснащення
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Управління ордерним складом
      • Облік ТМЦ в цехових коморах
      • Комплектація та розукомплектація ТМЦ
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Облік продажів
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
      • Роздрібна торгівля
    • Транспорт >
      • Диспетчеризація вантажоперевезень
      • Облік власного транспорту

Виконано наступні роботи:

  • Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
    • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
    • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
    • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
    • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
    • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків

Роботи з адаптації:

Адаптація стосується розробки друкованих форм відповідно до вимог, що діють на підприємстві.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Оформлений платний договір ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами

Додаткова інформація:

ТОВ "Драйзер" - українська компанія (м.Дніпро), яка випускає продукцію під торговими марками "KIM CHI" та "Monik". Компанія виробляє кетчупи, соєві соуси, сироп до кави, топінг для морозива, чай в стіках, сезонні концентрати напою та інше. Має сучасне виробництво та технології, контроль якості на кожному етапі. Напрямки роботи: B2B, ВТМ, B2C.

Компанія потребувала сучасної системи управління насамперед для планування виробництва та управління виробничими процесами. Крім того, впровадження нової системи управління мало оптимізувати деякі існуючі бізнес-процеси, які не задовольняли керівництво компанії.

У якості такої системи ТОВ "Драйзер" обрали саме BAS ERP, яка максимально покриває вимоги виробничого підприємства. Для виконання проекту автоматизації було обрано ТОВ "Проком" з огляду на багаторічний досвід та успішні приклади впровадження на виробничих підприємствах різних галузей. Крім того, ТОВ "Проком" має власний Центр сертифікованого навчання, який забезпечує всебічну підготовку користувачів до роботи у новій системі обліку.

В ході впровадження ERP системи було використано сценарій, який відповідає "Технології швидкого впровадження консультантами" Спілки Автоматизаторів Бізнесу (BAS TREK). При впровадженні максимально використано типовий функціонал BAS ERP. Навчальний центр ЦСН ПРОКОМ забезпечив навчальний процес робочої групи Замовника (перед етапом моделювання) та безпосередньо користувачів (перед початком ведення обліку у ERP системі).

Після виконання всіх робіт згідно «Технології швидкого впровадження консультантами» (BAS TREK) систему BAS ERP було успішно запущено в промислову експлуатацію з січня 2025-го року.

Наразі система використовується для автоматизації управління всіма основними процесами на підприємстві, від закупівель, управління складами та до управління витратами, рухом грошових коштів, продажами та взаєморозрахунками з контрагентами.

Впровадження BAS ERP дозволило оптимізувати процеси складського обліку та управлянню доставкою. Використання широких можливостей підсистеми "CRM і маркетинг" дозволило систематизувати умови продажів, що спростило роботу відділу продажів. Для фінансового відділу та бухгалтерії значно скоротився час на підготовку управлінської та регламентованої звітності.

Станом на зараз ТОВ "Драйзер" веде повноцінний облік в системі BAS ERP. ТОВ "Проком" надає компанії консультативні послуги по супроводу. В подальшому компанія планує впровадження позамовного виробництва.

Впроваджено в:

  • ТОВ "ДРАЙЗЕР"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 61
  • Дніпро
  • 01.01.2025

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 20
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 20
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Підтвердження: