Впровадження "BAS ERP 2.5" допомогло покращити виробничі процеси на підприємстві «ВИТАЧ»
                    
                        
                        - Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
- 
                            
                                                    
- Всі впровадження цього автора:
- 
                            Дивитись »
                        
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Виробництво, ПЕК > : Машинобудування, приладобудування
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
                        
                        
                        
                                                            - Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
            - Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності > 
            - Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків > 
            - Банк та каса 
- Розрахунки з контрагентами 
- Товарно-матеріальні цінності 
- Торговельні операції 
- Виробничі операції 
- Основні засоби (необоротні активи) 
- Нематеріальні активи 
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік 
- Завершення періоду 
- Податковий облік 
- Регламентована звітність 
- Управлінський облік 
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
            - Кадровий облік 
- Підбір кадрів 
- Розрахунок зарплати 
- Облік робочого часу 
- Підготовка регламентованої звітності 
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
            - Планування закупівель 
- Оформлення замовлень постачальникам 
- Взаєморозрахунки з постачальниками 
- Облік приходу ТМЦ 
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
            - Облік виробничих замовлень 
- Планування потреби в матеріалах 
- Управління даними про технологію виробництва (маршрутні карти) 
- Диспетчеризація виробництва на рівні цеху 
- Облік витрат на виробництво 
- Облік основних засобів, розрахунок амортизації 
- Розрахунок нормативної собівартості 
- Розрахунок фактичної собівартості 
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
            - Склад та логістика > 
            - Управління складськими запасами 
- Резервування ТМЦ 
- ABC/XYZ аналіз запасів 
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг > 
            - Планування продажів 
- Ціноутворення, прайс-листи 
- Оформлення замовлень покупців 
- Розрахунок нормативної собівартості замовлень 
- Взаєморозрахунки з покупцями 
- Оптова торгівля 
Виконано наступні роботи:
                        
                        
                        
                                                            - Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
            - Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи 
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт 
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів 
- Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації 
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку 
- Навчання персоналу роботі з програмою >
            - Дистанційне навчання користувачів 
- Роботи з налаштування та підтримки роботи серверів, мережевого обладнання та інші технічні роботи >
            - Встановлення та налаштування сервера СУБД 
- Встановлення та налаштування серверів, робочих станцій і периферійного обладнання 
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
                        
                        
                        
                                                            - Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
- Щомісяця проводяться роботи із  оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Додаткова інформація:
                        ТОВ «ВИТАЧ» українська компанія, яка спеціалізується на виробництві змонтованих електронних плат та виробництві електронних компонентів. 
Специфіка цього підприємства полягає в тому, що для компанії є дуже важливим контроль точної собівартості продукції.
З метою оптимізації бізнес-процесів, та отримання реальної собівартості продукції з урахуванням усіх виробничих (прямих) і загальновиробничих 
(непрямих) витрат та визначення відхилення від планової собівартості, керівництво компанії ухвалило рішення купити та впровадити програмний 
продукт який в повній мірі міг би забезпечити необхідний функціонал. 
При виборі можливих систем автоматизації на підприємстві, було проведено декілька нарад з керівництвом компанії, та розглянуті 2 варіанти рішень ERP
класу, одним з яких було "BAS ЕRP 2.5". Для даного клієнта з урахуванням наявних вимог до обліку виробництва краще задовольняє потреби програмне 
рішення "BAS ERP" редакція 2.5, зокрема завдяки таким перевагам: відкритість платформи, зручний інтерфейс, доступна ціна, потенціал розвитку функціоналу ПП.
Наразі впроваджено основні підсистеми конфігурації. та завершений значний етап робіт, а саме:
- Продажі, планування продажів;
- Закупівлі, планування закупівель;
- Склад та доставка (частково);
- Заробітна плата та кадри;
- Управління грошовими коштами;
- Регламентний облік;
- Облік ОЗ, НМА, МНМА;
- Управління витратами та формування собівартості;
- Виробництво (не повністю).
Станом на зараз компанія ВИТАЧ веде повноцінний облік в системі "BAS ERP 2.5".
ТОВ «Б.В. ЛАЙН» продовжує надавати компанії консультативні послуги по супроводу системи. 
В подальшому, по мірі ускладнення виробничих процесів, можливе впровадження більш детального планування виробничих процесів, та управлінського обліку.
                    
                    Впроваджено в:
                    
                                                    - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИТАЧ»
- Київ
- 18.08.2025
Параметри впровадження:
                    
                                                    - Автоматизовано робочих місць: 15
- 
                                З них одночасно працюють:
                                
                                    
                                                                            - В режимі тонкого клієнта: 10
 
- 
                            Варіант роботи: Клієнт-серверний
                                                            (Сервер бази даних PostgreSQL)
                                                    
Інші параметри:
                        Розмір бази (вивантаження) в форматі *.DT 260 Мб. Повний розмір бази (розгорнутої на сервері) 1,2 Гб
                    
                                            Підтвердження: