Впровадження "BAS ERP 2.5" допомогло покращити виробничі процеси на підприємстві «ВИТАЧ»
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Виробництво, ПЕК > : Машинобудування, приладобудування
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Виробничі операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Управлінський облік
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Підбір кадрів
- Розрахунок зарплати
- Облік робочого часу
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Планування закупівель
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
- Облік виробничих замовлень
- Планування потреби в матеріалах
- Управління даними про технологію виробництва (маршрутні карти)
- Диспетчеризація виробництва на рівні цеху
- Облік витрат на виробництво
- Облік основних засобів, розрахунок амортизації
- Розрахунок нормативної собівартості
- Розрахунок фактичної собівартості
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Резервування ТМЦ
- ABC/XYZ аналіз запасів
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Планування продажів
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Розрахунок нормативної собівартості замовлень
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
Виконано наступні роботи:
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Навчання персоналу роботі з програмою >
- Дистанційне навчання користувачів
- Роботи з налаштування та підтримки роботи серверів, мережевого обладнання та інші технічні роботи >
- Встановлення та налаштування сервера СУБД
- Встановлення та налаштування серверів, робочих станцій і периферійного обладнання
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
- Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Додаткова інформація:
ТОВ «ВИТАЧ» українська компанія, яка спеціалізується на виробництві змонтованих електронних плат та виробництві електронних компонентів.
Специфіка цього підприємства полягає в тому, що для компанії є дуже важливим контроль точної собівартості продукції.
З метою оптимізації бізнес-процесів, та отримання реальної собівартості продукції з урахуванням усіх виробничих (прямих) і загальновиробничих
(непрямих) витрат та визначення відхилення від планової собівартості, керівництво компанії ухвалило рішення купити та впровадити програмний
продукт який в повній мірі міг би забезпечити необхідний функціонал.
При виборі можливих систем автоматизації на підприємстві, було проведено декілька нарад з керівництвом компанії, та розглянуті 2 варіанти рішень ERP
класу, одним з яких було "BAS ЕRP 2.5". Для даного клієнта з урахуванням наявних вимог до обліку виробництва краще задовольняє потреби програмне
рішення "BAS ERP" редакція 2.5, зокрема завдяки таким перевагам: відкритість платформи, зручний інтерфейс, доступна ціна, потенціал розвитку функціоналу ПП.
Наразі впроваджено основні підсистеми конфігурації. та завершений значний етап робіт, а саме:
- Продажі, планування продажів;
- Закупівлі, планування закупівель;
- Склад та доставка (частково);
- Заробітна плата та кадри;
- Управління грошовими коштами;
- Регламентний облік;
- Облік ОЗ, НМА, МНМА;
- Управління витратами та формування собівартості;
- Виробництво (не повністю).
Станом на зараз компанія ВИТАЧ веде повноцінний облік в системі "BAS ERP 2.5".
ТОВ «Б.В. ЛАЙН» продовжує надавати компанії консультативні послуги по супроводу системи.
В подальшому, по мірі ускладнення виробничих процесів, можливе впровадження більш детального планування виробничих процесів, та управлінського обліку.
Впроваджено в:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИТАЧ»
- Київ
- 18.08.2025
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 15
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 10
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних PostgreSQL)
Інші параметри:
Розмір бази (вивантаження) в форматі *.DT 260 Мб. Повний розмір бази (розгорнутої на сервері) 1,2 Гб
Підтвердження: