Впровадження "BAS Service Desk" для ТОВ "ВінКава"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Service Desk
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Продукти харчування
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Управління бізнес-процесами та ІТ-процесами >
    • Автоматизація бізнес-процесів

Виконано наступні роботи:

  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
    • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
    • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
    • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
    • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
    • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
    • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
    • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
    • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
    • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Навчання персоналу роботі з програмою >
    • Дистанційне навчання користувачів
  • Роботи з налаштування та підтримки роботи серверів, мережевого обладнання та інші технічні роботи >
    • Встановлення та налаштування сервера СУБД

Роботи з адаптації:

BAS Service Desk як ядро сервісного процесу: журнали звернень, планування, виконання, закриття, SLA.

Доопрацювання під бізнес JACOBS: списання запчастин із прив’язкою до обладнання, заміна агрегатів, сумовий облік матеріалів; методичне налаштування категорій послуг.

Мобільний застосунок Service Desk: режими «Торговий агент» і «Технічний спеціаліст»; GPS-ідентифікація точки, NFC-зчитування апарата, введення лічильників, продаж/документи, оплата й друк чеків. Авторизація користувачів, робота з портативними принтерами.

Звітність: продажі, агенти, покупці/торгові точки, обладнання, технічні спеціалісти, фінансовий результат.

Передпроєктне обстеження та дизайн процесів

Інтерв’ю, карта процесів сервісу, узгодження ролей, реєстр вимог і переліку доопрацювань під облік обладнання й матеріалів.

BAS Service Desk: налаштування та доопрацювання

Категорії послуг, журнали, статуси, форми документів; додано списання запчастин, заміну агрегатів, сумовий облік матеріалів.

Мобільний застосунок

Авторизація, GPS/NFC, лічильники, продажі й оплати з друком чеків, режими «агент/технік», підтримка портативних принтерів.

Тестування, навчання, запуск

Виправлення виявлених помилок у частині обліку одиниць/коефіцієнтів і звітів по партіях; користувацькі сценарії та передача у пром.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Оформлений платний договір ІТС

Впроваджено в:

  • ТОВ "ВінКава"
  • Вінниця
  • 04.12.2025

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 5
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі web клієнта: 5
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)