Впровадження
                    
                        
                        - Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
- 
                            
                                                            
                                    - Додаткова інформація:
- Тел.: (044) 200-87-08, сертифицирован по ISO 9001:2008 
 
- Всі впровадження цього автора:
- 
                            Дивитись »
                        
- Впроваджена програма автоматизації:
- Управління торговим підприємством
- Галузь:
- Громадське та планове харчування, готельний бізнес (HoReCa) > : Громадське харчування та ресторани > : Різні підприємства громадського харчування
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
                        
                        
                        
                                                            - Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
            - Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності > 
- Фінансовий аналіз 
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
            - Облік та звітність за національними стандартами > 
- Документообіг (ECM) >
            - Діловодство 
- Облік робочого часу 
- Облік і зберігання документів 
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
            - Кадровий облік 
- Оцінка ефективності служби персоналу та аналітична звітність 
- Розрахунок зарплати 
- Облік робочого часу 
- Підготовка регламентованої звітності 
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
            - Планування закупівель 
- Оформлення замовлень постачальникам 
- Взаєморозрахунки з постачальниками 
- Облік приходу ТМЦ 
- Формування графіка оплати постачальникам 
- Управління відносинами з постачальниками 
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
            - Облік виробничих замовлень 
- Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури) 
- Облік витрат на виробництво 
- Розрахунок нормативної собівартості 
- Розрахунок фактичної собівартості 
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
            - Склад та логістика > 
            - Управління складськими запасами 
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг > 
            - Формування графіка надходження оплат 
- Взаєморозрахунки з покупцями 
- Роздрібна торгівля 
- Галузева специфіка >
            - Освіта та навчання > 
            - Електронне та дистанційне (e-learning) навчання > 
            - Організація електронного навчання 
- Розробка електронних курсів 
- Оцінка результатів навчання 
Впроваджено в:
                    
                                                    - ПГХ ООО "Зеленый гай"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 50
- Київ
- 10.01.2011
Параметри впровадження:
                    
                                                    - Автоматизовано робочих місць: 2
- 
                                З них одночасно працюють:
                                
                                                                            - В режимі товстого клієнта: 2
 
- 
                            Варіант роботи: Файловий
                                                    
Інші параметри:
                        вариант работы - файловый, общее количество автоматизированных рабочих мест - 2 р.м., среднее количество подключений к базе в день - 2, количество справочников, видов документов, регистров, отчетов -25,  количество вводимых документов в день - 50,  объем информационной базы (Мб) на момент описания - 126, параметры оборудования и сети - количество компютеров - 4, тип кабельной системы - витая пара, ОС ХР