Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління торговим підприємством
Галузь:
Професійні послуги > : Рекламні агентства
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Податковий облік
    • Бюджетування, фінансове планування
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Облік приходу ТМЦ
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг >
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Оформлення замовлень покупців
      • Облік продажів
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Комісійна торгівля
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM)

Впроваджено в:

  • Общество с ограниченной ответственностью "Видео интернешнл-Украина"
  • Київ
  • 01.10.2010

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 10
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 10
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Вариант работы: файл-сервер Количество используемых справочников: 102. Количество используемых видов документов: 100. Количество вводимых документов в день: 30. Среднее число строк в одном документе: 5. Объем информационной базы (Мб) на момент описания: 1 500. Общее число автоматизированных рабочих мест: 10 Среднее число одновременных подключений к базе: 10