Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Бухгалтерія
Галузь:
Професійні послуги > : Управління проектами та портфелями проектів (PMO, EPM)
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
      • Податковий облік
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг >
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Взаєморозрахунки з покупцями
    • Транспорт >
      • Облік рухомого складу
  • Управління проектами та портфелями проектів >
    • Облік господарських операцій за проектами
    • Аналіз діяльності та план-фактний аналіз проектів
  • Галузева специфіка >
    • Формування галузевої звітності
  • Облік експортно-імпортних операцій

Впроваджено в:

  • ЧАО "Киевский научно-исследовательский и проектно-конструкторский институт "Энергопроект" на базе ПП "1С:Предприятие 8. Бухгал
  • Київ
  • 01.06.2011

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 20
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 20
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Вариант работы клиент-сервер. Количество используемых справочников: 60. Количество используемых видов документов: 40. Количество вводимых документов в день: 100. Среднее число строк в одном документе: 1. Объем информационной базы (Мб) на момент описания: 2 000. Общее число автоматизированных рабочих мест: 20 Среднее число одновременных подключений к базе: 20