Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління виробничим підприємством
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Алкоголь
Канали збуту:
Роздрібна торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Податковий облік
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
    • Аналіз даних і прогнозування
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
    • Консолідація даних
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Підбір кадрів
    • Аналіз кадрового складу
    • Розрахунок зарплати
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • ABC/XYZ аналіз запасів
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM)

Впроваджено в:

  • корпорация "Олимп"
  • Донецьк
  • 01.12.2006

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 200
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 60
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Отдел продаж и бухгалтерия корпорации - (40-50) пользователей, 5 филиалов компании в среднем по 10 пользователей, территориально удаленный склад - 10 пользователей. Общее количество - около 200 пользователей "1С:Предприятия". Объем информационной базы - 20Gb Общее число автоматизированных рабочих мест: 200 Среднее число одновременных подключений к базе: 60

Підтвердження:

  • Є відгук замовника