Впровадження
                    
                        
                        - Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
- 
                            
                                                            
                                    - Додаткова інформація:
- Инженер-программист 
 
- Всі впровадження цього автора:
- 
                            Дивитись »
                        
- Впроваджена програма автоматизації:
- Бухгалтерія
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Обладнання та витратні матеріали
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
                        
                        
                        
                                                            - Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
            - Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності > 
            - Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків > 
            - Банк та каса 
- Розрахунки з контрагентами 
- Товарно-матеріальні цінності 
- Торговельні операції 
- Виробничі операції 
- Основні засоби (необоротні активи) 
- Нематеріальні активи 
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік 
- Завершення періоду 
- Облік у відокремлених підрозділах 
- Податковий облік 
- Регламентована звітність 
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
            - Облік та звітність за національними стандартами > 
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
            - Кадровий облік 
- Розрахунок зарплати 
- Підготовка регламентованої звітності 
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
            - Взаєморозрахунки з постачальниками 
- Облік приходу ТМЦ 
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
            - Облік витрат на виробництво 
- Розрахунок фактичної собівартості 
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
            - Склад та логістика > 
            - Управління складськими запасами 
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг > 
            - Ціноутворення, прайс-листи 
- Облік продажів 
- Взаєморозрахунки з покупцями 
- Оптова торгівля 
- Галузева специфіка >
            - Освіта та навчання > 
            - Електронне та дистанційне (e-learning) навчання > 
            - Організація електронного навчання 
Виконано наступні роботи:
                        
                        
                        
                                                            - Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
            - Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу 
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
                        
                        
                        
                                                            - Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
- Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
- За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Впроваджено в:
                    
                                                    - ООО "VIP Бетон"
- Донецьк
- 23.02.2011
Параметри впровадження:
                    
                                                    - Автоматизовано робочих місць: 5
- 
                                З них одночасно працюють:
                                
                                                                            - В режимі товстого клієнта: 5
 
- 
                            Варіант роботи: Файловий
                                                    
Інші параметри:
                        Все Справочники, документы, регистры отчеты используются в полном объеме; количество документов в день - до 20, среднее число строк в документе - до 10, объем инф. базы - 250 мб.