Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Додаткова інформація:
Новые этапы проекта внедрения - «Перекомплектация оборудования, автоматизация процессов открытия новых магазинов, переоборудование существующих основных средств» и автоматизация учета по МСФО
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління виробничим підприємством
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торговельні мережі
Канали збуту:
Роздрібна торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
      • Податковий облік
    • Управлінський облік
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за міжнародними стандартами >
      • Згідно МСФЗ
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Підбір кадрів
    • Аналіз кадрового складу
    • Застосування різнопланових мотиваційних схем
    • Оцінка і аттестаци персоналу
    • Оцінка ефективності служби персоналу та аналітична звітність
    • Управління навчанням та підвищенням кваліфікації
    • Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
    • Розрахунок зарплати

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Навчання в групі в офісі замовника

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ

Впроваджено в:

  • Общество с ограниченной ответственностью "РУШ"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 9000
  • Дніпро
  • 01.08.2018

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 400
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 400
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

• Среднее количество хозяйственных операций в месяц – 3000; • Количество элементов номенклатуры – 5500; • Количество элементов справочника «Контрагенты» – 12600; • Количество элементов справочника «Основные средства» – 33000; • Объем информационной базы – 1,9 Гб.

Підтвердження:

  • Є відгук замовника