Впровадження
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Додаткова інформація:
- 0973955828
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- Бухгалтерія
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Виробничі операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Облік у відокремлених підрозділах
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Бюджетування, фінансове планування
- Фінансовий аналіз
- Управлінський облік
- Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
- Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
- Аналіз даних і прогнозування
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
- Консолідація даних
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Управління ланцюжками поставок
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
- Облік виробничих замовлень
- Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури)
- Управління даними про технологію виробництва (маршрутні карти)
- Цехове (позмінне) планування виробництва
- Облік витрат на виробництво
- Облік основних засобів, розрахунок амортизації
- Розрахунок фактичної собівартості
- Облік послуг виробничого характеру
- Облік діяльності допоміжних виробництв
- Переробка давальницької сировини
- Облік спецодягу та спецоснащення
- Управління бізнес-процесами та ІТ-процесами >
- Автоматизація бізнес-процесів
- Управління відносинами з клієнтами (CRM)
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
- Навчання в групі в офісі замовника
- Встановлення та налаштування сервера СУБД
- Встановлення та налаштування системного і мережевого програмного забезпечення
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
- Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Впроваджено в:
- СП "Хлебозавод" АО "Могилев-Подольский консервный завод"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 500
- Вінниця
- 01.01.2012
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 10
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 10
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Інші параметри:
Вариант работы - клиент-сервер, Количество справочников: 90, в том числе новых — 10; видов документов: 130; регистров: 250, в том числе новых — 10; отчетов: 140, в том числе новых - 17; среднее количество вводимых документов в день - 350.
Підтвердження:
- Є відгук замовника
- Є підтвердження замовника