Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
  • Комплексне управління бізнес-процесами
Додаткова інформація:
0973955828
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Бухгалтерія
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
        • Розрахунки з контрагентами
        • Виробничі операції
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Регламентована звітність
      • Податковий облік
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за міжнародними стандартами >
      • Згідно МСФЗ
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Оцінка ефективності служби персоналу та аналітична звітність
    • Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
    • Облік робочого часу
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг >
    • Об'ємно-календарне планування виробництва
    • Облік витрат на виробництво
    • Розрахунок фактичної собівартості
    • Облік послуг виробничого характеру
    • Переробка давальницької сировини
  • Управління бізнес-процесами та ІТ-процесами >
    • Автоматизація бізнес-процесів
  • Галузева специфіка >
    • Формування галузевої звітності
    • Інтеграція з галузевими продуктами сторонніх розробників
  • Облік експортно-імпортних операцій

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника
  • Встановлення та налаштування системного і мережевого програмного забезпечення

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Впроваджено в:

  • ООО "Райтекс"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 250
  • Львів
  • 01.10.2011

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 5
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 5
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Количество справочников новых - 35; видов документов новых - 18; регистров новых - 21; планов видов характеристик новых - 2; отчетов новых - 25; Обработок новых - 2; Количество вводимых документов в день 150-200; среднее число строк в одном документе - 10; Объем информационной базы (Мб) на момент описания - 900 Мб.

Підтвердження:

  • Є відгук замовника
  • Є підтвердження замовника