Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління торговим підприємством
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Продукти харчування
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
        • Банк та каса
        • Торговельні операції
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
      • Податковий облік
    • Управлінський облік
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Документообіг (ECM) >
    • Облік і зберігання документів
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Управління ланцюжками поставок

Виконано наступні роботи:

  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС

Впроваджено в:

  • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТС-ТРЕЙД"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 100
  • Чернігів
  • 16.02.2011

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 5
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 1
    • В режимі тонкого клієнта: 2
    • В режимі web клієнта: 2
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Количество справочников - 6, видов документов - 10, регистров - 2, отчетов - 5; количество вводимых документов в день - 15; среднее число строк в одном документе - 40; объем информационной базы (Мб) на момент описания - 40.