Впровадження
                    
                        
                        - Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
- 
                            
                                                    
- Всі впровадження цього автора:
- 
                            Дивитись »
                        
- Впроваджена програма автоматизації:
- Управління виробничим підприємством
- Галузь:
- Виробництво, ПЕК > : Інші види виробництва, універсальні рішення для автоматизації виробництва
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
                        
                        
                        
                                                            - Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
            - Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності > 
            - Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків > 
            - Банк та каса 
- Розрахунки з контрагентами 
- Товарно-матеріальні цінності 
- Торговельні операції 
- Виробничі операції 
- Основні засоби (необоротні активи) 
- Нематеріальні активи 
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік 
- Завершення періоду 
- Податковий облік 
- Регламентована звітність 
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
            - Облік та звітність за міжнародними стандартами > 
- Облік та звітність за національними стандартами > 
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
            - Кадровий облік 
- Розрахунок зарплати 
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
            - Оформлення замовлень постачальникам 
- Взаєморозрахунки з постачальниками 
- Облік приходу ТМЦ 
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
            - Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури) 
- Облік витрат на виробництво 
- Облік основних засобів, розрахунок амортизації 
- Розрахунок нормативної собівартості 
- Розрахунок фактичної собівартості 
- Облік послуг виробничого характеру 
- Облік спецодягу та спецоснащення 
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
            - Склад та логістика > 
            - Управління складськими запасами 
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг > 
            - Ціноутворення, прайс-листи 
- Оформлення замовлень покупців 
- Облік продажів 
- Взаєморозрахунки з покупцями 
- Оптова торгівля 
- Галузева специфіка >
            - Інтеграція з галузевими продуктами сторонніх розробників 
- Облік експортно-імпортних операцій
Виконано наступні роботи:
                        
                        
                        
                                                            - Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
            - Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи 
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт 
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації) 
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів 
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація) 
- Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації 
- Навчання персоналу роботі з програмою >
            - Індивідуальне навчання в офісі замовника 
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
                        
                        
                        
                                                            - Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
- Оформлений платний договір ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Впроваджено в:
                    
                                                    - ООО "Трау Нутришин Укр"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 100
- Київ
- 30.03.2012
Параметри впровадження:
                    
                                                    - Автоматизовано робочих місць: 10
- 
                                З них одночасно працюють:
                                
                                                                            - В режимі товстого клієнта: 10
 
- 
                            Варіант роботи: Файловий
                                                    
Інші параметри:
                        Видов справочников - 30, видов документов - 25, документов в день - 30, строк - 5, объем ИБ - 4 Гб
                    
                                            Підтвердження: