Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Побутова техніка, кліматичні системи
Канали збуту:
Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
Облік та звітність за національними стандартами >
Україна
Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
Оформлення замовлень постачальникам
Взаєморозрахунки з постачальниками
Облік приходу ТМЦ
Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
Склад та логістика >
Управління складськими запасами
Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
Оформлення замовлень покупців
Облік продажів
Взаєморозрахунки з покупцями
Роздрібна торгівля
Виконано наступні роботи:
Доставка програмних продуктів в офіс замовника
Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
Продаж обраних програмних продуктів
Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
Індивідуальне навчання в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
Оформлено пільговий супровід ІТС
Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
Впроваджено в:
ЧП Станинец В.М.
Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 8
Ужгород
22.01.2010
Параметри впровадження:
Автоматизовано робочих місць: 3
З них одночасно працюють:
В режимі товстого клієнта: 3
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
количество справочников - 45, видов документов - 25, регистров - 30, отчетов - 22; количество вводимых документов в день - 5-10; среднее число строк в одном документе - 3-5; объем информационной базы - 250 Мб.