Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Бухгалтерія
Галузь:
Інше > : Різне
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Документообіг (ECM) >
    • Облік договорів
    • Облік і зберігання документів
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Управління навчанням та підвищенням кваліфікації
    • Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
    • Підготовка регламентованої звітності

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Впроваджено в:

  • ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 43
  • Київ
  • 08.08.2012

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 6
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 1
    • В режимі тонкого клієнта: 4
    • В режимі web клієнта: 1
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Количество справочников-40, видов документов-60, регистров-75, отчетов-40; количество вводимых документов в день-40; среднее число строк в одном документе-3; объем информационной базы (Мб) на момент описания-346.