Впровадження
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- Бухгалтерія
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Інші сфери торгівлі
- Канали збуту:
- Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Виробничі операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Підбір кадрів
- Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
- Розрахунок зарплати
- Підготовка регламентованої звітності
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
- Облік витрат на виробництво
- Розрахунок нормативної собівартості
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Управління ордерним складом
- ABC/XYZ аналіз запасів
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Планування продажів
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Розрахунок нормативної собівартості замовлень
- Аналіз продажів ABC/XYZ
- Роздрібна торгівля
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
- Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Впроваджено в:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРКОВА ФЕРМА "ВІКІНГ"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 67
- Переяслав
- 24.07.2012
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 5
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 5
- В режимі тонкого клієнта: 5
- В режимі web клієнта: 5
-
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Количество справочников-80, видов документов-178, регистров-75, отчетов-55; количество вводимых документов в день-45; среднее число строк в одном документе-5; объем информационной базы (Мб) на момент описания-420.