Впровадження
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- Управління торгівлею
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Інші сфери торгівлі
- Канали збуту:
- Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Резервування ТМЦ
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Ціноутворення, прайс-листи
- Облік продажів
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Роздрібна торгівля
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Впроваджено в:
- ФЛП Бычкова Е.Н.
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 3
- Кривий Ріг
- 17.10.2012
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 1
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 1
-
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
количество справочников - 55, видов документов - 20, регистров - 34, отчетов - 28; количество вводимых документов в день - 10-15; среднее число строк в одном документе - 3-5; объем информационной базы - 400 Мб.
Підтвердження:
- Є відгук замовника
- Є підтвердження замовника