Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Зарплата і управління персоналом
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Інші підприємства торгівлі, складського господарства та транспорту
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Підбір кадрів
    • Аналіз кадрового складу
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
    • Підготовка регламентованої звітності

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Навчання в групі в офісі замовника

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Впроваджено в:

  • ЧАСТНОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ "КОНТЕЙНЕРНЫЙ ТЕРМИНАЛ ИЛЬИЧЁВСК"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 900
  • Одеса
  • 01.11.2012

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 15
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 15
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Количество справочников - 50,видов документов - 40,регистров -60 Количество вводимых документов в день -100 шт., Среднее число строк в одном документе - 10, Объем информационной базы (Мб) на момент описания -1800 Мб.