Впровадження
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- Зарплата і управління персоналом
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Інші підприємства торгівлі, складського господарства та транспорту
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Підбір кадрів
- Аналіз кадрового складу
- Розрахунок зарплати
- Облік робочого часу
- Підготовка регламентованої звітності
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
- Навчання в групі в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
- Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Впроваджено в:
- ЧАСТНОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ "КОНТЕЙНЕРНЫЙ ТЕРМИНАЛ ИЛЬИЧЁВСК"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 900
- Одеса
- 01.11.2012
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 15
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 15
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Інші параметри:
Количество справочников - 50,видов документов - 40,регистров -60
Количество вводимых документов в день -100 шт.,
Среднее число строк в одном документе - 10,
Объем информационной базы (Мб) на момент описания -1800 Мб.