Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
Облік та звітність за національними стандартами >
Україна
Управління відносинами з клієнтами (CRM)
Виконано наступні роботи:
Доставка програмних продуктів в офіс замовника
Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
Продаж обраних програмних продуктів
Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
Оформлено пільговий супровід ІТС
Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Впроваджено в:
ООО "Производственное предприятие "Днепропластавтомат"
Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 60
Дніпро
27.05.2013
Параметри впровадження:
Автоматизовано робочих місць: 5
З них одночасно працюють:
В режимі товстого клієнта: 5
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Количество справочников - 30, видов документов 20-30, регистров - 44, отчетов - 28; количество вводимых документов в день 20-30; среднее число строк в одном документе - 3-5; объем информационной базы 250 Мб.