Впровадження
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- Бухгалтерія
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Медикаменти, товари медичного призначення
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Фінансовий аналіз
- Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Розрахунок зарплати
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Резервування ТМЦ
- Комплектація та розукомплектація ТМЦ
- Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Облік продажів
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
- Навчання в групі в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
- Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
- Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Впроваджено в:
- ООО "ЕВАФАРМ"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 10
- Львів
- 30.06.2013
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 5
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 5
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Інші параметри:
Количество справочников, видов документов, регистров, отчетов НОВЫХ: 10
Количество вводимых документов в день; среднее число строк в одном документе: 50,1
Объем информационной базы (Мб) на момент описания: 2,27Гб
Підтвердження:
- Є відгук замовника
- Є підтвердження замовника