Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
CRM СТАНДАРТ
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Транспорт > : Автотранспорт
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM)

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Впроваджено в:

  • ООО "Автотрансоффер"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 50
  • Дніпро
  • 18.12.2013

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 5
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 5
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Количество справочников - 45, видов документов 20-30, регистров - 44, отчетов - 28; количество вводимых документов в день 20-30; среднее число строк в одном документе - 3-5; объем информационной базы 250 Мб.

Підтвердження:

  • Є відгук замовника
  • Є підтвердження замовника