Впровадження
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- Управління виробничим підприємством
- Галузь:
- Виробництво, ПЕК > : Інші види виробництва, універсальні рішення для автоматизації виробництва
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Виробничі операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Облік у відокремлених підрозділах
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Розрахунок зарплати
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Планування закупівель
- Облік приходу ТМЦ
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
- Облік витрат на виробництво
- Розрахунок фактичної собівартості
- Облік послуг виробничого характеру
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
- Навчання в групі в навчальному класі партнера
- Навчання в групі в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Впроваджено в:
- Коммунальное предприятие "Компания "Вода Донбасса"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 10000
- Донецьк
- 01.01.2014
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 100
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 100
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Інші параметри:
В настоящее время в системе ведется 116 справочников, 134 видов документов, 187 регистров сведений, 90 регистров накопления, 1 регистр бухгалтерии, 6 регистров расчета, 75 отчетов. В день в систему вводиться в среднем 1000-1300 документов, среднее число строк в документе 50. Размер базы на момент описания 22 000 Мб.
Підтвердження:
- Є відгук замовника
- Є підтвердження замовника