Впровадження
                    
                        
                        - Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
- 
                            
                                                    
- Всі впровадження цього автора:
- 
                            Дивитись »
                        
- Впроваджена програма автоматизації:
- Управління виробничим підприємством
- Галузь:
- Виробництво, ПЕК > : Меблева промисловість
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
                        
                        
                        
                                                            - Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
            - Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності > 
            - Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків > 
            - Банк та каса 
- Розрахунки з контрагентами 
- Товарно-матеріальні цінності 
- Торговельні операції 
- Виробничі операції 
- Основні засоби (необоротні активи) 
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік 
- Завершення періоду 
- Податковий облік 
- Регламентована звітність 
- Управлінський облік 
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow) 
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
            - Розрахунок зарплати 
- Облік робочого часу 
- Підготовка регламентованої звітності 
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
            - Оформлення замовлень постачальникам 
- Взаєморозрахунки з постачальниками 
- Облік приходу ТМЦ 
- Управління відносинами з постачальниками 
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
            - Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури) 
- Управління даними про технологію виробництва (маршрутні карти) 
- Облік витрат на виробництво 
- Розрахунок нормативної собівартості 
- Розрахунок фактичної собівартості 
- Облік діяльності допоміжних виробництв 
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
            - Склад та логістика > 
            - Управління складськими запасами 
- Резервування ТМЦ 
- Комплектація та розукомплектація ТМЦ 
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг > 
            - Ціноутворення, прайс-листи 
- Оформлення замовлень покупців 
- Облік продажів 
- Аналіз продажів ABC/XYZ 
- Взаєморозрахунки з покупцями 
- Оптова торгівля 
- Облік експортно-імпортних операцій
Виконано наступні роботи:
                        
                        
                        
                                                            - Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
            - Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи 
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт 
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів 
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація) 
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку 
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків 
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації 
- Навчання персоналу роботі з програмою >
            - Індивідуальне навчання в офісі замовника 
- Роботи з налаштування та підтримки роботи серверів, мережевого обладнання та інші технічні роботи >
            - Встановлення та налаштування серверів, робочих станцій і периферійного обладнання 
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
                        
                        
                        
                                                            - Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Щомісяця проводяться роботи із  оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Оформлений платний договір ІТС
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Впроваджено в:
                    
                                                    - ТОВ "Етера Пласт"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 250
- Гусятин
- 30.12.2014
Параметри впровадження:
                    
                                                    - Автоматизовано робочих місць: 12
- 
                                З них одночасно працюють:
                                
                                                                            - В режимі товстого клієнта: 12
 
- 
                            Варіант роботи: Файловий
                                                    
Інші параметри:
                        Количество активной номенклатуры – 3200
Количество активных контрагентов – 700
Вводятся документы 76 видов, используются справочники 100 видов, 120 регистров.
Пользователь формируют 50 различных отчетов.
В среднем в день вводится  - 130 документов. Документ в среднем содержит 12 строк.
Размер информационной базы – 800 МБ
                    
                                            Підтвердження:
                        
                                                                                                - Є відгук замовника
- Є підтвердження замовника