Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Додаткова інформація:
-
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління виробничим підприємством
Галузь:
Сільське і лісове господарство, рибальство > : Сільське господарство
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Управлінський облік
    • Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Навчання персоналу
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Формування графіка оплати постачальникам
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
      • Роздрібна торгівля

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів

Впроваджено в:

  • ТОВ "Агроінвестконтакт"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 40
  • Житомир
  • 13.10.2014

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 8
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 8
    • В режимі тонкого клієнта: 8
    • В режимі web клієнта: 8
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Количество справочников - 50, видов документов - 100, регистров - 50, отчетов - 50; количество вводимых документов в день - 50; среднее число строк в одном документе - 5; объем информационной базы (Мб) на момент описания - 100.

Підтвердження:

  • Є відгук замовника