Впровадження
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- Управління торгівлею
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Автомобілі, автозапчастини
- Канали збуту:
- Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Формування графіка оплати постачальникам
- Управління відносинами з постачальниками
- Облік невідфактурованих поставок
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Управління ордерним складом
- Резервування ТМЦ
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Розрахунок нормативної собівартості замовлень
- Облік продажів
- Формування графіка надходження оплат
- Взаєморозрахунки з покупцями
Виконано наступні роботи:
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Впроваджено в:
- ФЛП Миненков В.В.
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 5
- Дніпро
- 24.04.2015
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 2
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 2
-
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Количество справочников - 24, видов документов - 38, регистров - 85, отчетов - 40; количество вводимых документов в день - 30-40; среднее число строк в одном документе 3-5; объем информационной базы 400 Мб.