Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Автомобілі, автозапчастини
Канали збуту:
Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
Облік та звітність за національними стандартами >
Україна
Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
Оформлення замовлень постачальникам
Взаєморозрахунки з постачальниками
Облік приходу ТМЦ
Формування графіка оплати постачальникам
Управління відносинами з постачальниками
Облік невідфактурованих поставок
Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
Склад та логістика >
Управління складськими запасами
Управління ордерним складом
Резервування ТМЦ
Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
Ціноутворення, прайс-листи
Оформлення замовлень покупців
Розрахунок нормативної собівартості замовлень
Облік продажів
Формування графіка надходження оплат
Взаєморозрахунки з покупцями
Виконано наступні роботи:
Доставка програмних продуктів в офіс замовника
Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
Продаж обраних програмних продуктів
Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
Оформлено пільговий супровід ІТС
Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Впроваджено в:
ФЛП Миненков В.В.
Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 5
Дніпро
24.04.2015
Параметри впровадження:
Автоматизовано робочих місць: 2
З них одночасно працюють:
В режимі товстого клієнта: 2
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Количество справочников - 24, видов документов - 38, регистров - 85, отчетов - 40; количество вводимых документов в день - 30-40; среднее число строк в одном документе 3-5; объем информационной базы 400 Мб.