Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління виробничим підприємством
Галузь:
Виробництво, ПЕК > : Добувна промисловість
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Виробничі операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Завершення періоду
        • Облік у відокремлених підрозділах
        • Регламентована звітність
      • Податковий облік
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг >
    • Облік витрат на виробництво
    • Облік витрат на виробництво (Розширена аналітика обліку витрат)
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації
    • Розрахунок фактичної собівартості
    • Облік послуг виробничого характеру
    • Облік діяльності допоміжних виробництв
    • Облік спецодягу та спецоснащення
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Облік продажів
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля

Виконано наступні роботи:

  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Навчання в групі в офісі замовника

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС

Впроваджено в:

  • ГП "Красноармейскуголь"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 6000
  • Мирноград
  • 01.06.2015

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 63
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 60
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Справочники: -Контрагенты - 670 - Номенклатура - 3920 - ОС - 12350 - Склады (места хранения) - 90 - Подразделения - 220 отделов и участков в составе 12 обобщенных подразделений Документы (в среднем за месяц): - Закупки - 400 - Продажи - 200 - Авизо - 800 - Складские документы - 1000 - Отчет производства за смену - 80 - Денежные документы - 900 Объем базы - 1,8 Гб

Підтвердження:

  • Є підтвердження замовника