Впровадження
                    
                        
                        - Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
- 
                            
                                                    
- Всі впровадження цього автора:
- 
                            Дивитись »
                        
- Впроваджена програма автоматизації:
- Управління торговим підприємством
- Галузь:
- Освіта, культура, наука > : Культура > : Інші підприємства культури
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
                        
                        
                        
                                                            - Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
            - Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності > 
            - Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків > 
            - Банк та каса 
- Розрахунки з контрагентами 
- Товарно-матеріальні цінності 
- Торговельні операції 
- Виробничі операції 
- Основні засоби (необоротні активи) 
- Нематеріальні активи 
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік 
- Завершення періоду 
- Податковий облік 
- Регламентована звітність 
- Управлінський облік 
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
            - Облік та звітність за національними стандартами > 
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
            - Кадровий облік 
- Розрахунок зарплати 
- Підготовка регламентованої звітності 
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
            - Оформлення замовлень постачальникам 
- Взаєморозрахунки з постачальниками 
- Облік приходу ТМЦ 
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
            - Склад та логістика > 
            - Управління складськими запасами 
- Управління ордерним складом 
- Резервування ТМЦ 
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг > 
            - Ціноутворення, прайс-листи 
- Облік продажів 
- Взаєморозрахунки з покупцями 
Виконано наступні роботи:
                        
                        
                        
                                                            - Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
            - Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів 
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку 
- Навчання персоналу роботі з програмою >
            - Індивідуальне навчання в офісі замовника 
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
                        
                        
                        
                                                            - Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
- Оформлений платний договір ІТС
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Впроваджено в:
                    
                                                    - ООО "Социальные инициативы Криворожья"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 70
- Кривий Ріг
- 11.03.2016
Параметри впровадження:
                    
                                                    - Автоматизовано робочих місць: 26
- 
                                З них одночасно працюють:
                                
                                                                            - В режимі товстого клієнта: 26
 
- 
                            Варіант роботи: Файловий
                                                    
Інші параметри:
                        Количество справочников - 40, видов документов - 50, регистров - 75, отчетов - 45; количество вводимых документов в день - 50-70; среднее число строк в одном документе 3-5; объем информационной базы 600 Мб.
                    
                                            Підтвердження:
                        
                                                                                                - Є відгук замовника
- Є підтвердження замовника