Впровадження
                    
                        
                        - Тип проекту:
 
                        - Автоматизація
 
                        - Виконавець проекту:
 
                        - 
                            
                                                    
 
                        - Всі впровадження цього автора:
 
                        - 
                            Дивитись »
                        
 
                                                                            - Впроваджена програма автоматизації:
 
                            - Управління торговим підприємством
 
                        
                                                    - Галузь:
 
                            - Виробництво, ПЕК > : Хімічна, нафтохімічна, фармацевтична промисловість
 
                        
                                                    - Канали збуту:
 
                            - Оптова торгівля
 
                                            
                                            Автоматизовано наступні функції:
                        
                        
                        
                                                            - Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
 
                                                                    
            - Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності > 
 
                    
            - Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків > 
 
                    
            - Банк та каса 
 
                    
                    - Розрахунки з контрагентами 
 
                    
                    - Товарно-матеріальні цінності 
 
                    
                    - Торговельні операції 
 
                    
                    - Виробничі операції 
 
                    
                    - Основні засоби (необоротні активи) 
 
                    
                    - Нематеріальні активи 
 
                    
                    - Розрахунок заробітної плати та кадровий облік 
 
                    
                    - Завершення періоду 
 
                    
            
                    - Податковий облік 
 
                    
                    - Регламентована звітність 
 
                    
            
                    - Управлінський облік 
 
                    
            
                                                                                            - Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
 
                                                                    
            - Облік та звітність за національними стандартами > 
 
                    
            
                                                                                            - Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
 
                                                                    
            - Кадровий облік 
 
                    
                    - Розрахунок зарплати 
 
                    
                    - Облік робочого часу 
 
                    
                    - Підготовка регламентованої звітності 
 
                    
            
                                                                                            - Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
 
                                                                    
            - Оформлення замовлень постачальникам 
 
                    
                    - Взаєморозрахунки з постачальниками 
 
                    
                    - Облік приходу ТМЦ 
 
                    
            
                                                                                            - Управління виробничими процесами та наданням послуг >
 
                                                                    
            - Облік витрат на виробництво 
 
                    
                    - Облік основних засобів, розрахунок амортизації 
 
                    
                    - Розрахунок фактичної собівартості 
 
                    
                    - Облік послуг виробничого характеру 
 
                    
            
                                                                                            - Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
 
                                                                    
            - Склад та логістика > 
 
                    
            - Управління складськими запасами 
 
                    
                    - Резервування ТМЦ 
 
                    
            
                    - Продажі (збут), сервіс, маркетинг > 
 
                    
            - Ціноутворення, прайс-листи 
 
                    
                    - Оформлення замовлень покупців 
 
                    
                    - Облік продажів 
 
                    
                    - Взаєморозрахунки з покупцями 
 
                    
            
            
                                                                                    
                    
                    
                                            Виконано наступні роботи:
                        
                        
                        
                                                            - Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
 
                                                                    
                                                                                            - Продаж обраних програмних продуктів
 
                                                                    
                                                                                            - Доставка програмних продуктів в офіс замовника
 
                                                                    
                                                                                            - Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
 
                                                                    
                                                                                            - Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
 
                                                                    
            - Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів 
 
                    
                    - Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку 
 
                    
                    - Перенесення даних з попередніх систем автоматизації 
 
                    
            
                                                                                            - Навчання персоналу роботі з програмою >
 
                                                                    
            - Індивідуальне навчання в офісі замовника 
 
                    
            
                                                                                    
                    
                    
                    
                                            Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
                        
                        
                        
                                                            - Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
 
                                                                    
                                                                                            - Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
 
                                                                    
                                                                                            - Оформлено пільговий супровід ІТС
 
                                                                    
                                                                                            - Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
 
                                                                    
                                                                                            - Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
 
                                                                    
                                                                                            - Щомісяця проводяться роботи із  оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
 
                                                                    
                                                                                            - Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
 
                                                                    
                                                                                            - Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
 
                                                                    
                                                                                            - Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
 
                                                                    
                                                                                    
                    
                    
                    Впроваджено в:
                    
                                                    - Частное акционерное общество "Эффект"
 
                                                    
                                                    - Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 50
 
                        
                        - Харків
 
                        - 10.12.2015
 
                    
                    Параметри впровадження:
                    
                                                    - Автоматизовано робочих місць: 6
 
                        
                                                    - 
                                З них одночасно працюють:
                                
                                                                            - В режимі товстого клієнта: 6
 
                                    
                                    
                                                                    
                             
                        
                        - 
                            Варіант роботи: Файловий
                                                    
 
                    
                                            Інші параметри:
                        Количество справочников - 37, видов документов - 42, регистров - 88, отчетов - 40; количество вводимых документов в день - 50-80; среднее число строк в одном документе 3-5; объем информационной базы 500 Мб.