Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління виробничим підприємством
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Транспорт > : Залізничний транспорт
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Виробничі операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Документообіг (ECM) >
    • Облік договорів
    • Облік і зберігання документів
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг >
    • Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури)
    • Облік витрат на виробництво
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації
    • Розрахунок нормативної собівартості
    • Розрахунок фактичної собівартості
    • Облік послуг виробничого характеру
    • Облік діяльності допоміжних виробництв
    • Облік спецодягу та спецоснащення
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Управління ордерним складом
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Взаєморозрахунки з покупцями
  • Галузева специфіка >
    • Планування та організація громадського харчування

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Навчання в групі в офісі замовника

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Впроваджено в:

  • Коммунальное предприятие "Киевский метрополитен"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 8000
  • Київ
  • 01.02.2016

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 250
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 200
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Справочников более 50; Документов более 60; Регистров более 30; Отчетов более 40; Количество вводимых документов в день около 500; Среднее количество строк - 20; Объем информационной базы - 6ГБ