Впровадження
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- Управління торговим підприємством
- Галузь:
- Професійні послуги > : ІТ-послуги крім розробки ПЗ, телекомунікації, Інтернет, зв’язок
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Основні засоби (необоротні активи)
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Податковий облік
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Управління ланцюжками поставок
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Оформлення замовлень покупців
- Взаєморозрахунки з покупцями
Виконано наступні роботи:
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
Впроваджено в:
- ТОВ "ВАЙЗ ВЕБ"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 15
- Київ
- 06.08.2015
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 1
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 1
- В режимі тонкого клієнта: 1
- В режимі web клієнта: 1
-
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Количество справочников-41, видов документов-63, регистров-40, отчетов-45; количество вводимых документов в день-25; среднее число строк в одном документе-10; объем информационной базы (Мб) на момент описания-2693.