Виробництво, ПЕК > : Машинобудування, приладобудування
Канали збуту:
Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
Кадровий облік
Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
Розрахунок зарплати
Облік робочого часу
Підготовка регламентованої звітності
Виконано наступні роботи:
Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
Продаж обраних програмних продуктів
Доставка програмних продуктів в офіс замовника
Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
Навчання персоналу роботі з програмою >
Індивідуальне навчання в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
Безкоштовна підтримка базової версії (послуги лінії консультації, оновлення програм та доступ до методичних матеріалів на сайті підтримки користувачів)
Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Впроваджено в:
ПАО "Гребенковский машиностроительный завод"
Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 300
Васильків
23.01.2017
Параметри впровадження:
Автоматизовано робочих місць: 1
З них одночасно працюють:
В режимі товстого клієнта: 1
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Количество справочников - 12, видов документов - 30, регистров - 82, отчетов - 25; количество вводимых документов в день - 5-10; среднее число строк в одном документе 3-5; объем информационной базы 300 Мб.