Виробництво, ПЕК > : Машинобудування, приладобудування
Канали збуту:
Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
Кадровий облік
Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
Розрахунок зарплати
Облік робочого часу
Підготовка регламентованої звітності
Виконано наступні роботи:
Доставка програмних продуктів в офіс замовника
Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
Продаж обраних програмних продуктів
Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
Індивідуальне навчання в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
Безкоштовна підтримка базової версії (послуги лінії консультації; оновлення програм та доступ до методичних матеріалів на сайті підтримки користувачів)
Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
Впроваджено в:
ПАО "Гребенковский машиностроительный завод"
Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 300
Васильків
23.01.2017
Параметри впровадження:
Автоматизовано робочих місць: 1
З них одночасно працюють:
В режимі товстого клієнта: 1
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Количество справочников - 12, видов документов - 30, регистров - 82, отчетов - 25; количество вводимых документов в день - 5-10; среднее число строк в одном документе 3-5; объем информационной базы 300 Мб.