Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління невеликою фірмою. Базова версія
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Товари народного споживання, одяг, взуття
Канали збуту:
Роздрібна торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Управлінський облік
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Облік продажів
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Роздрібна торгівля

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Безкоштовна підтримка базової версії (послуги лінії консультації; оновлення програм та доступ до методичних матеріалів на сайті підтримки користувачів)
  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів

Впроваджено в:

  • ФЛП Павлоградская М.Н.
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 2
  • Ужгород
  • 20.06.2017

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 1
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 1
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Количество справочников - 12, видов документов - 28, регистров - 84, отчетов - 25; количество вводимых документов в день - 10-20; среднее число строк в одном документе 1-5; объем информационной базы 300 Мб.