Впровадження
                    
                        
                        - Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
- 
                            
                                                    
- Всі впровадження цього автора:
- 
                            Дивитись »
                        
- Впроваджена програма автоматизації:
- Інші облікові рішення та розробка з "0"
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Обладнання та витратні матеріали
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
                        
                        
                        
                                                            - Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
            - Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності > 
- Фінансовий аналіз 
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow) 
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
            - Облік та звітність за національними стандартами > 
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
            - Кадровий облік 
- Розрахунок зарплати 
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
            - Оформлення замовлень постачальникам 
- Взаєморозрахунки з постачальниками 
- Облік приходу ТМЦ 
- Управління відносинами з постачальниками 
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
            - Облік основних засобів, розрахунок амортизації 
- Облік спецодягу та спецоснащення 
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
            - Склад та логістика > 
            - Управління складськими запасами 
- Облік ТМЦ в цехових коморах 
- Комплектація та розукомплектація ТМЦ 
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг > 
            - Оформлення замовлень покупців 
- Розрахунок нормативної собівартості замовлень 
- Облік продажів 
- Аналіз продажів ABC/XYZ 
- Взаєморозрахунки з покупцями 
- Оптова торгівля 
- Роздрібна торгівля 
- Транспорт > 
            - Планування витрат паливно мастильних матеріалів (ПММ) 
- Галузева специфіка >
            - Формування галузевої звітності 
- Управління відносинами з клієнтами (CRM)
Впроваджено в:
                    
                                                    - ООО ПА "Гермес"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 54
- Кривий Ріг
- 02.03.2009
Параметри впровадження:
                    
                                                    - Автоматизовано робочих місць: 2
- 
                                З них одночасно працюють:
                                
                                                                            - В режимі товстого клієнта: 2
 
- 
                            Варіант роботи: Файловий
                                                    
Інші параметри:
                        Вариант работы - сетевой; общее количество автоматизированных рабочих мест - 2; среднее количество подключений к базе в день - 2; количество справочников - 18, видов документов - 38,регистров - 7, отчетов - 46; количество вводимых документов в день - 10-30; среднее число строк в одном документе - 1-5; объем информационной базы - 400 Мб; параметры оборудования и сети - 100Мбит.