Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
Облік та звітність за національними стандартами >
Україна
Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
Оформлення замовлень постачальникам
Взаєморозрахунки з постачальниками
Облік приходу ТМЦ
Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
Склад та логістика >
Управління складськими запасами
Резервування ТМЦ
Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
Ціноутворення, прайс-листи
Оформлення замовлень покупців
Облік продажів
Взаєморозрахунки з покупцями
Роздрібна торгівля
Виконано наступні роботи:
Доставка програмних продуктів в офіс замовника
Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
Продаж обраних програмних продуктів
Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
Індивідуальне навчання в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
Безкоштовна підтримка базової версії (послуги лінії консультації; оновлення програм та доступ до методичних матеріалів на сайті підтримки користувачів)
Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
Впроваджено в:
ФЛП Годлевский С.В.
Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 3
Кривий Ріг
19.01.2018
Параметри впровадження:
Автоматизовано робочих місць: 1
З них одночасно працюють:
В режимі товстого клієнта: 1
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Количество справочников - 32, видов документов - 28, регистров - 95, отчетов - 27; количество вводимых документов в день 10-20; среднее число строк в одном документе 1-3; объем информационной базы 400 Мб.