Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
Облік та звітність за національними стандартами >
Україна
Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
Оформлення замовлень постачальникам
Взаєморозрахунки з постачальниками
Облік приходу ТМЦ
Управління виробничими процесами та наданням послуг >
Облік виробничих замовлень
Облік витрат на виробництво
Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
Склад та логістика >
Управління складськими запасами
Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
Ціноутворення, прайс-листи
Оформлення замовлень покупців
Облік продажів
Взаєморозрахунки з покупцями
Роздрібна торгівля
Виконано наступні роботи:
Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
Індивідуальне навчання в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
Оформлений платний договір ІТС
Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Впроваджено в:
ФЛП Кириляк С.Н.
Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 6
Балта
18.02.2019
Параметри впровадження:
Автоматизовано робочих місць: 6
З них одночасно працюють:
В режимі товстого клієнта: 6
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Количество справочников - 36, видов документов - 38, регистров - 129, отчетов - 35; количество вводимых документов в день 30-50; среднее число строк в одном документе 3-5; объем информационной базы 500 Мб.