Впровадження ПП "BAS Управління торгівлею" в "ФОП Дементьєв Олексій Володимирович"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Управління торгівлею
Галузь:
Професійні послуги > : Інші професійні послуги
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
    • Аналіз даних і прогнозування
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Формування графіка оплати постачальникам
    • Управління відносинами з постачальниками
    • Облік невідфактурованих поставок
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Резервування ТМЦ
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Розрахунок нормативної собівартості замовлень
      • Облік продажів
      • Аналіз продажів ABC/XYZ
      • Формування графіка надходження оплат
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
      • Роздрібна торгівля

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Оформлений платний договір ІТС

Додаткова інформація:

В 2021році клієнт вирішив розширити власний бізнес і відкрив новий напрям «Роздрібний продаж шин і дисків через інтернет-магазин».
Проект є вирішенням завдання створення та впровадження нової автоматизованої інформаційної системи для обліку роздрібної торгівлі в інтернет магазині TIRESHOP .
Нова інформаційна система для обліку роздрібної торгівлі реалізована на базі того ж програмного продукту BAS Управління торгівлею. Обміну між оптовою базою і базою інтернет-магазином не має .
Необхідність нової інформаційної системи обумовлена специфікою обліку : інтернет-магазин не має власного складу; для вивантаження на сайт і в підборі відображаються залишки постачальників , що завантажуються з різних сайтів; використовується специфічна схема ціноутворення ; чіткі вимоги до підбору товарі в док. замовлення клієнта, що відрізняються від оптової бази ; картка номенклатури має різне наповнення порівнюючи з оптовою базою та ін..
Проектні роботи розпочали в червні 2021року, закінчили в січні 2022року.

В автоматизації бізнесу було виконано 2 незалежні проекти реалізовані в різні періоди часу:
- Впровадження BAS УТ для автоматизації оптових продажів шин і сервісу
- Впровадження BAS УТ для автоматизації діяльності інтернет магазину

В рамках проекту «Впровадження BAS УТ для автоматизації оптових продажів шин і сервісу» виконані наступні роботи:
- Автоматизовано комірчастий склад ;
- Для забезпечення продажів розроблено інтеграцію з оптовим сайтом, реалізовано новий підбір товарів в документи продажу, автоматичне вивантаження прайсів, розроблено звіти для аналізу розрахунків;
- Для управління доставкою розроблено планування доставки, звіти для збирання товарів, автоматичне формування ТТН при роботі з поштовими перевізниками;
- Автоматизовано процес купівель, розроблено обробки для завантаження нової номенклатури і фотографій;
- Запущено функціонал продажів між організаціями;
- Запущено типовий функціонал приймання товарів на комісію;
- Розроблено функціонал купівлі і продажу валюти через касу,
- Розроблено управлінський розрахунок курсових різниць при купівлі- продажу валюти і розрахунку з контрагентами;
- Розроблена власна підсистема «Робота сервісу», що включає заказ наряди, акти на відповідальне зберігання шин, звіти по роботам сервісу і нарахування ЗП спеціалістів сервісу, розроблено функціонал планування запису на послуги сервісу і спеціалізовані робочі місця .

В рамках проекту «Впровадження BAS УТ для автоматизації діяльності інтернет магазину» виконані наступні роботи:
• Для підсистеми купівель розроблено обміни даних з постачальниками;
• Для підсистеми склад реалізовано зберігання залишків постачальників;
• Для забезпечення інтернет-продаж розроблено інтеграцію з сайтом, автоматичний розрахунок цін продажу; розширено функціонал CRM; реалізовано новий підбір товарів з документи продажу);
• Для управління доставкою розроблено планування доставки; автоматизовано формування і відстеження ТТН при роботі з поштовими перевізниками;

Впроваджено в:

  • ФОП Дементьєв Олексій Володимирович
  • Київ
  • 01.04.2019

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 42
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 42
  • Варіант роботи: Файловий

Підтвердження: