Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Бухгалтерія
Галузь:
Професійні послуги > : Прокат
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг >
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Оформлення замовлень покупців
      • Формування графіка надходження оплат
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
      • Лізинг
  • Галузева специфіка >
    • Формування галузевої звітності
  • Облік експортно-імпортних операцій

Виконано наступні роботи:

  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС

Впроваджено в:

  • Предприятие с иностранными инвестициями "ВИП-Рент"
  • Київ
  • 01.01.2020

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 15
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 15
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

- кол-во объектов ОС - 6168 - кол-во позиций номенклатуры - 1036 - кол-во контрагентов - 2568 - кол-во документов реализации за месяц (среднее) - 1600 - кол-во документов покупки за месяц (среднее) - 1700 - кол-во платежей входящих/исходящих за день (среднее) - 2450

Підтвердження:

  • Є підтвердження замовника