BAS Медицина. Лікарня
(Галузеве/спеціалізоване рішення)
- Розробник:
-
- Галузь:
- Медицина та охорона здоров'я > : Лікарні, стаціонари
Прикладне рішення "BAS Медицина" призначене для автоматизації основних видів діяльності медичної організації, яка надає медичну допомогу пацієнтам в амбулаторно-поліклінічних умовах і денних стаціонарах і включає в себе підсистеми для автоматизації лікарень, які надають медичну допомогу в поліклініках і в стаціонарних умовах цілодобового перебування.
"BAS Медицина" дозволяє створити єдиний інформаційний простір медичної організації з розподілом доступу до даних рольовим принципом. При цьому в одній інформаційній базі можна вести облік за декількома медичними організаціями.
Конфігурація автоматизує наступні види діяльності медичної організації:
– Облік пацієнтів: введення відомостей про пацієнтів, включаючи персональні дані, контактну інформацію, дані медичного страхування та іншу інформацію.
– Ведення електронних медичних карт пацієнта.
– Облік і ведення лікарських дільниць, прикріплення пацієнтів до лікарських дільниць.
– Формування замовлень пацієнта, планування медичних послуг (запис на прийом), формування рахунків на оплату.
– Планування роботи медичної організації: складання графіків роботи медичного персоналу, приміщень та обладнання, планування завантаження медичних робочих місць.
– Прийом оплати за медичні послуги від фізичних осіб: облік готівкових та безготівкових грошових коштів, друк касових чеків.
– Формування змінного завдання медичного персоналу.
– Реєстрація документів: контрольної карти диспансерного спостереження; направлення на госпіталізацію, відновлювальне лікування, обстеження, консультацію; талона амбулаторного пацієнта; медичного свідоцтва про смерть (форма № 106/о); рецептів (форми Ф1, Ф3).
– Облік обладнання, що використовується при наданні медичної послуги.
– Взаємодія з PACS і медичним обладнанням за стандартом DICOM 3.
– Облік виконаних медичних послуг.
– Формування електронних медичних документів, налаштування шаблонів медичних документів і готових фраз.
– Формування, друк та облік лікарняних листів.
– Управління взаєминами з контрагентами: ведення відомостей про контрагентів – страхових компаніях та інших юридичних осіб, ведення угод і договорів на надання медичної допомоги.
– Здійснення взаєморозрахунків з юридичними особами (страховими компаніями), формування реєстру рахунків за надану медичну допомогу.
– Керування правилами продажів медичних послуг: встановлення цін і знижок.
– Управління маркетинговими заходами.
– Проведення профоглядів для співробітників підприємств.
– Реєстрація взаємодій з пацієнтами телефоном та електронною поштою для роботи Call-центрів.
– Персональні оповіщення пацієнтів і лікарів через SMS і e-mail.
20.09.2019