Впровадження "BAS ERP" в торговій компанії «ТехноКарпати» (ТОВ «ТК-Бугхалтерія»)

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Побутова техніка, кліматичні системи
Канали збуту:
Роздрібна торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
    • Розрахунок дивідендів
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Підбір кадрів
    • Аналіз кадрового складу
    • Застосування різнопланових мотиваційних схем
    • Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Формування графіка оплати постачальникам
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Управління ордерним складом
      • Резервування ТМЦ
      • Логістика адресного складу
      • Комплектація та розукомплектація ТМЦ
      • Підключення складського обладнання для різних цілей складського обліку
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Розрахунок нормативної собівартості замовлень
      • Облік продажів
      • Формування графіка надходження оплат
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
      • Роздрібна торгівля
      • Комісійна торгівля
      • Підключення торгового обладнання
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM)

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
  • Навчання в групі в офісі замовника
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС

Додаткова інформація:

Компанія «ТехноКарпати» (ТОВ «ТК-Бухгалтерія») – торгова компанія, що займається оптовим та роздрібним постачанням інноваційного обладнання, систем альтернативної енергетики, систем опалення та водопостачання, побутової техніки та сантехніки. Торгівля здійснюється через торгові центри, а також представництва (філії) в різних містах України.

До проєкту переходу на інноваційне рішення ‘BAS ERP’ для ведення обліку "ТехноКарпати" використовували програмний продукт ‘Управління торговим підприємством’, а також стороннє ПЗ. Оскільки компанія стабільно розвивається та росте, то поступово зростали і вимоги управлінців до ПЗ, в якому здійснювався облік діяльності. Так основними причинами переходу на новий продукт стали: бажання отримувати якісну аналітику управлінських та бухгалтерських даних, потреба в грамотному плануванні різних господарських операцій, витрат та вкладень. Також була поставлена задача автоматизації процесів планування фінансів, здійснення контролю операцій, ведення обліку доходів та витрат. Свою увагу клієнт звернув на рішення ‘BAS ERP’ – вони хотіли отримати єдину інформаційну систему, яка б охоплювала управління всіма аспектами діяльності підприємства та відповідала їх потребам. Після ряду переговорів з різними підрядниками щодо впровадження системи, клієнт вирішив співпрацювати з компанією «BrigIT».

Результатом співпраці з компанією «BrigIT» стало успішне впровадження програмного рішення ‘BAS ERP’. В липні 2020 року інформаційна система передана в промислову експлуатацію, в складі 100 робочих місць.
В результаті впровадження продукту ‘BAS ERP’ ведення продажів стало чітким, на складі підприємства появилась актуальна інформація яку кількість товару було замовлено і скільки відвантажено, отримано економію часу роботи співробітників та досягнуто прозорість обліку.
Також в ході проєкту було налаштовано механізм інтеркомпані, і тепер операції купівлі-продажу між внутрішніми юридичними особами компанії значно спростились, вони позбулись додаткового об’єму рутинної роботи, що був пов’язаний з процесом реалізації товару.
Кадровий облік, нарахування управлінської та регламентної зарплати автоматизовано за допомогою типового функціоналу рішення, без доробок. Кадрова служба та бухгалтерія "ТехноКарпат" успішно використовують всі функціональні можливості підсистеми управління кадрами і розрахунку заробітної плати.
Завдяки підсистемі бюджетування керівнцитво компанії тепер може бачити повну інформацію про фінансовий стан підприємства, має можливість отримувати аналітичні дані в потрібній їм формі (Звіт про доходи і витрати (P&L), Звіт про рух грошових коштів (Cash Flow)).

На даному етапі активні роботи по проєкту завершені. Спеціалісти компанії «BrigIT», спільно з працівниками ІТ служби "ТехноКарпат", здійснюють супровід впровадженої системи. В ході експлуатації нового продукту у користувачів виникають різні питання, які в міру потреби адресують спеціалістам «BrigIT», а у відповідь отримують консультації та іншу необхідну підтримку. В подальшому клієнт планує реалізувати в системі і інші додаткові бажання, пов’язані з адаптуванням рішення під їх вимоги.

Впроваджено в:

  • ТОВ «ТК-Бухгалтерія» (компанія "ТехноКарпати")
  • Мукачево
  • 31.07.2020

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 100
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 100
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Кількість довідників - 160, видів документів - 195, регістрів - 320, звітів - 200; Кількість документів, що вводяться в день - 2500; Середнє число рядків в одному документі - 20; Обсяг інформаційної бази (Мб) на момент опису - 20480 Мб

Підтвердження: