Впровадження "BAS ERP" в торговій компанії «ТехноКарпати» (ТОВ «ТК-Бугхалтерія»)

Повернутись до опису впровадження
Відгук
ТОВ «ТК-Бухгалтерія» (компанія «ТехноКарпати») – торгова компанія, що займається оптовим та роздрібним постачанням інноваційного обладнання, систем альтернативної енергетики, систем опалення та водопостачання, побутової техніки та сантехніки. Торгівля здійснюється через торгові центри, а також представництва (філії) в різних містах України.
До проєкту переходу на інноваційне рішення ‘BAS ERP’ для ведення обліку в компанії використовувався програмний продукт ‘Управління торговим підприємством’, а також стороннє ПЗ. Оскільки компанія стабільно розвивається та росте, то зростають і вимоги управлінців до ПЗ, в якому здійснюється облік діяльності. Так основними причинами переходу на новий продукт стали: бажання отримувати якісну аналітику управлінських та бухгалтерських даних, потреба в грамотному плануванні різних господарських операцій, витрат та вкладень. Була поставлена задача автоматизації процесів планування фінансів, здійснення контролю операцій, ведення обліку доходів та витрат. Свою увагу ми звернули на рішення ‘BAS ERP’ – ми хотіли отримати єдину інформаційну систему, яка б охоплювала управління всіма аспектами діяльності нашого підприємства та відповідала б нашим потребам. Після ряду переговорів з різними підрядниками щодо впровадження системи, ми вирішили співпрацювати з компанією «BrigIT».
В ході виконання проєкту автоматизації, спеціалістами компанії «BrigIT» були виконані наступні роботи:
o Продаж та установка програмного продукту
o Збір та аналіз вимог до нової інформаційної системи управління
o Планування етапів робіт, складання календарного плану проєкту
o Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
o Початкові налаштування типового рішення
o Ввід початкових залишків (допомога)
o Перенесення даних з попередньої системи
o Доробки функціоналу під потреби нашої компанії
За допомогою нового програмного продукту в компанії «ТехноКарпати» були автоматизовані наступні напрямки:
o Маркетинг
o CRM
o Управління продажами
o Управління закупівлями
o Казначейство
o Склад та Управління доставкою
o Управління витратами і розрахунок собівартості продукції
o Необоротні активи
o Заробітна плата та управління персоналом
o Бюджетування
Було проведено групове навчання користувачів по роботі з системою, підготовані інструкції. Працівники компанії задоволені результатами виконання проєкту.
Результатом співпраці з компанією «BrigIT» стало успішне впровадження програмного рішення ‘BAS ERP’. В липні 2020 року інформаційна система передана в промислову експлуатацію, в складі 100 робочих місць.
В результаті впровадження продукту ‘BAS ERP’ ведення продажів стало чітким, на складі у нас завжди актуальна інформація, яку кількість товару було замовлено і скільки відвантажено, отримано економію часу роботи співробітників нашої організації, досягнуто прозорість обліку.
Також в ході проєкту було налаштовано механізм інтеркомпані, і тепер операції купівлі-продажу між внутрішніми юридичними особами компанії значно спростились, ми позбулись додаткового об’єму рутинної роботи, що був пов’язаний з процесом реалізації товару.
Кадровий облік, нарахування управлінської та регламентної зарплати автоматизовано за допомогою типового функціоналу рішення, без доробок. Наша кадрова служба та бухгалтерія успішно використовують всі функціональні можливості підсистеми управління кадрами і розрахунку заробітної плати.
Завдяки підсистемі бюджетування ми можемо бачити повну інформацію про фінансовий стан підприємства, маємо можливість отримувати аналітичні дані в потрібній нам формі (Звіт про доходи і витрати (P&L), Звіт про рух грошових коштів (Cash Flow)).
На даному етапі активні роботи по проєкту завершені. Спеціалісти компанії «BrigIT», спільно з працівниками нашої ІТ служби, здійснюють супровід впровадженої системи. В ході експлуатації нового продукту у користувачів виникають різні питання, які в міру потреби адресуємо колегам з «BrigIT», у відповідь отримуємо консультації та іншу необхідну підтримку. Також оформлено платний договір ІТС, за яким отримуємо оновлення програмного продукту. В подальшому плануємо реалізувати в системі і інші додаткові бажання, пов’язані з адаптуванням рішення під наші вимоги.
Ми цілком задоволені результатами проєкту, і надалі маємо намір співпрацювати з компанією «BrigIT» та готові рекомендувати її своїм партнерам.
Відповідність потребам організації:
4
Зручність роботи з програмою:
5
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
Маркович Валерія Львівна, Директор
01.10.2020