Впровадження "BAS Управління торгівлею" в мережі продуктових магазинів "ПРОДСЕРВІС"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Управління торгівлею
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Продукти харчування
Канали збуту:
Роздрібна торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Формування графіка оплати постачальникам
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Комплектація та розукомплектація ТМЦ
      • Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів
      • Підключення складського обладнання для різних цілей складського обліку
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Облік продажів
      • Формування графіка надходження оплат
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Роздрібна торгівля
      • Підключення торгового обладнання
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM)

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС

Додаткова інформація:

Компанія ПРОДСЕРВІС (ФОП Фендич В.В.) – це торгова мережа продуктових магазинів, що працює на ринку з 1999 року. На сьогодні мережа нараховує 23 магазини, та окрім продуктів і напоїв загальновідомих марок, продає продукти власного виробництва.

Передумови проєкту
Багато років для ведення оперативного та управлінського обліку в компанії використовувався продукт `Управління торгівлею. Ред. 2.3`. На початок 2019 року, ситуація була такою, що наявна облікова система працювала некоректно, не відповідала потребам бізнесу та не влаштовувала керівництво компанії.
Окремі бізнес-процеси знаходились в незадовільному стані. Серед типових проблем неналагодженого обліку були такі, як: пересортиця та недостачі товару, дублювання номенклатури, відсутність контролю ціноутворення, не налаштовані права користувачів. В існуючій системі також не здійснювався належний контроль взаєморозрахунків, не вівся облік грошових коштів, та не відображались всі витрати і доходи по підприємству. Облік вівся в кількох базах даних та були проблеми з обмінами між цими базами.
Директором компанії було прийнято рішення про пошук фахівців з автоматизації бізнесу, які могли б вирішити вищеописані проблеми. Провівши ряд перемовин з різними компаніями, вирішили розпочати співпрацю з «BrigIT».

Хід проєкту
Спеціалісти компанії «BrigIT» провели передпроєктне обстеження бізнес-процесів підприємства ПРОДСЕРВІС, під час якого зібрали і проаналізували вимоги керівництва до нової системи та здійснили аналіз існуючої облікової системи. В результаті обстеження клієнту було запропоновано шляхи оптимізації існуючих процесів, а також перехід на новий програмний продукт – `BAS Управління торгівлею 3.2`.

Результати проєкту
В результаті впровадження програмного продукту `BAS Управління торгівлею 3.2` ведення продажів стало чітким, на складах та магазинах з'явилася актуальна інформація про наявний товар, вирішено проблеми з ціноутворенням, закупками та взаєморозрахунками з постачальниками. Так як компанія клієнта здійснює продаж в тому числі і продукції власного виробництва (випічка хлібобулочних виробів), то за допомогою функціоналу комплектації було вирішено завдання формування та обліку собівартості такої продукції.
Відбулись зміни і в самих бізнес-процесах: працівникам магазинів було налаштовано права доступу відповідно до їх посадових обов’язків, при цьому було здійснено передачу основних обов’язків по діяльності компанії на головний офіс. Такий підхід дозволив їм побудувати прозорий облік, оптимізувати витрати та запровадити контроль і відповідальність на кожній ділянці основних процесів підприємства.

На сьогоднішній день оформлено платний договір ІТС, за яким здійснюється оновлення програмного продукту. Супровід впровадженої системи в основному виконується силами власної ІТ-служби, але за потреби звертаються за допомогою та підтримкою до спеціалістів «BrigIT».

Впроваджено в:

  • ПРОДСЕРВІС (ФОП Фендич В.В.)
  • Кременець
  • 24.02.2020

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 20
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 20
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Кількість довідників - 96, видів документів - 26, реєстрів - 60, звітів - 40; кількість документів що вводяться в день - 350; середнє число рядків в одному документі - 30; обсяг інформаційної бази (Мб) на момент опису - 66 560 Mb

Підтвердження: