Відгук
Компанія ПРОДСЕРВІС (ФОП Фендич В.В.) – це торгова мережа продуктових магазинів, що працює на ринку з 1999 року. На сьогодні мережа нараховує 23 магазини, та окрім продуктів і напоїв загальновідомих марок, продає продукти власного виробництва.
Передумови проєкту
Багато років для ведення оперативного та управлінського обліку в компанії використовувався продукт `1С:Підприємство. Управління торгівлею 2.3`. На початок 2019 року, ситуація була такою, що наявна облікова система працювала некоректно, не відповідала потребам бізнесу та не влаштовувала керівництво компанії.
Окремі бізнес-процеси знаходились в незадовільному стані. Серед типових проблем неналагодженого обліку були такі, як: пересортиця та недостачі товару, дублювання номенклатури, відсутність контролю ціноутворення, не налаштовані права користувачів. В існуючій системі також не здійснювався належний контроль взаєморозрахунків, не вівся облік грошових коштів, та не відображались всі витрати і доходи по підприємству. Облік вівся в кількох базах даних та були проблеми з обмінами між цими базами.
Директором компанії було прийнято рішення про пошук фахівців з автоматизації бізнесу, які могли б вирішити вищеописані проблеми. Провівши ряд перемовин з різними компаніями, вирішили розпочати співпрацю з «BrigIT».
Хід проєкту
Спеціалісти компанії «BrigIT» провели передпроєктне обстеження бізнес-процесів нашого підприємства, під час якого зібрали і проаналізували вимоги керівництва до нової системи та здійснили аналіз існуючої облікової системи. В результаті обстеження нам було запропоновано шляхи оптимізації існуючих процесів, а також перехід на новий програмний продукт – `BAS Управління торгівлею 3.2`.
В ході виконання проєкту автоматизації окрім вище зазначеного обстеження, спеціалістами «BrigIT» були також виконані роботи:
• Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
• Продаж вибраних програмних продуктів
• Початкові налаштування типового рішення
• Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
• Перенесення даних з попередньої системи та допомога з введенням (коригуванням) початкових залишків
• Розробка технічних завдань по адаптації системи під вимоги бізнесу та реалізація доробок в системі
• Підключення торгового обладнання
Було проведено групові та індивідуальні навчання користувачів по роботі з системою в офісі Замовника, підготовані інструкції.
За допомогою програмного продукту в компанії ПРОДСЕРВІС були автоматизовані наступні напрямки:
• Склад та логістика
• Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM)
• Маркетинг
• Управління продажами
• Управління закупками
В лютому 2020 року інформаційна система передана в промислову експлуатацію. Автоматизовано 20 робочих місць.
Результати проєкту
В результаті впровадження програмного продукту `BAS Управління торгівлею 3.2` ведення продажів стало чітким, на складах та магазинах з'явилася актуальна інформація про наявний товар, вирішено проблеми з ціноутворенням, закупками та взаєморозрахунками з постачальниками. Так як наша компанія здійснює продаж в тому числі і продукції власного виробництва (випічка хлібобулочних виробів), то за допомогою функціоналу комплектації було вирішено завдання формування та обліку собівартості такої продукції.
Відбулись зміни і в самих бізнес-процесах: працівникам магазинів було налаштовано права доступу відповідно до їх посадових обов’язків, при цьому було здійснено передачу основних обов’язків по підприємству на головний офіс. Такий підхід дозволив нам побудувати прозорий облік, оптимізувати витрати та запровадити контроль і відповідальність на кожній ділянці основних процесів підприємства.
На сьогоднішній день оформлено платний договір ІТС, за яким отримуємо оновлення програмного продукту. Супровід впровадженої системи в основному здійснюється силами власної ІТ-служби, але за потреби звертаємось з питаннями до колег з «BrigIT», вони завжди готові надати допомогу та підтримку.
Хотіли б висловити нашу вдячність фахівцям «BrigIT» за кваліфіковану допомогу у впровадженні програмного продукту `BAS Управління торгівлею 3.2` в нашій компанії. Ми повністю задоволені результатами проекту, і надалі плануємо співпрацювати з компанією «BrigIT» та готові рекомендувати її своїм партнерам.
- Відповідність потребам організації:
- 4
- Зручність роботи з програмою:
- 5
- Оцініть якість роботи партнера:
- 5
- Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
- Так
Бакалець Дмитро Володимирович, Керівник відділу IT
28.10.2020