Автоматизація документообігу ТОВ "ЮМДЖИ ІНВЕСТМЕНТС" з використанням "BAS Документообіг КОРП"

Повернутись до опису впровадження
Відгук
Впроваджене рішення: Автоматизація документообігу ТОВ "ЮМДЖИ ІНВЕСТМЕНТС" з використанням «BAS Документообіг КОРП»
Клієнт: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ""ЮМДЖИ ІНВЕСТМЕНТС"
Автор впровадження: Завражний Костянтин Юрійович
Дата початку промислової експлуатації: 02.11.2020р.

У 2019-му році для ТОВ "ЮМДЖИ ІНВЕСТМЕНТС" (інвестиційна діяльність з активною участю в розвитку портфельних компаній) та групи компаній холдингу виникла необхідність впровадження документообігу на сучасній обліковій системі.
Після аналізу існуючих на ринку пропозицій було прийняте рішення про впровадження «BAS Документообіг КОРП».
Критерії, за якими була обрана система документообігу це багатий функціонал і можливість гнучкого налаштування системи відповідно до вимог нашого підприємства.
За допомогою Завражного Костянтина Юрійовича (ELIT-VECTOR GROUP) були автоматизовані бізнес-процеси нашого підприємства.
В процесі впровадження виконані наступні роботи:
• Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку і управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
• Технічна реалізація специфічних особливостей обліку і управління в системі автоматизації (адаптація)
• Інтеграція з іншими програмами автоматизації бізнесу
• Початкові налаштування «BAS Документообіг КОРП» для початку ведення обліку
• Дистанційне навчання користувачів
Доопрацювання та розробка:
• роботи користувачів з документами і файлами;
• облік по організаціях;
• облік внутрішніх документів і договорів;
• роботи користувачів з процесами і завданнями;
• складних рольових маршрутизації процесів;
• виконання завдань по пошті;
• складних узгоджень документів;
• ведення нормативно-довідкової інформації;
• додаткових форми та процесів узгодження;
• комплексних процесів узгодження Договорів;
• обліку закупівлі товарів і послуг;
• обміну з УВП, інтеграції з зовнішніми системами;
Автоматизовані наступні функції:
• Документообіг (ECM)
• Діловодство
• Облік договорів
• Облік і зберігання документів
• Облік і контроль виконання доручень
• Управління бізнес-процесами та ІТ-процесами
• Автоматизація бізнес-процесів
• Управління проектами та портфелями проектів
• Аналіз діяльності в розрізі проектів
Автоматизовані функції документообігу, бізнес-процесів, аналіз діяльності в розрізі проектів, діловодства, облік і зберігання документів, облік і контроль виконання доручень, облік договорів.
Завдання, які були поставлені перед Завражним Костянтином Юрійовичем (ELIT-VECTOR GROUP), виконані в повному обсязі і у встановлений термін.
Автоматизація наших бізнес-процесів документообігу дозволила поліпшити контроль за діяльністю підприємства, надало можливість вчасно і в строк отримувати необхідну інформацію. Активно використовується, налаштоване в рамках проекту, узгодження та виконання інших завдань безпосередньо в електронній пошті без входу в програму, що прискорило взаємодію співробітників. Щотижня погоджуються десятки документів різних видів. Система активно розвивається через автоматизацію нових бізнес-процесів, інтеграцією з іншими рішеннями.
Чисельність працюючих на підприємстві - 100
Автоматизовано 50 робочих місць.
Оцінка впровадженої інформаційної системи за наступними параметрами за 5-бальною шкалою:
Відповідність потребам організації: - «5»
Зручність роботи з програмою: - «5»
Оцініть якість роботи партнера: - «5»

Ми рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації документообігу.

Відповідність потребам організації:
5
Зручність роботи з програмою:
5
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
Багацький Сергій Петрович Директор з інформаційної безпеки та інформаційних технологій
21.12.2020