Внедрение информационной системы на базе "BAS ERP" в компании ООО "Таирово Вайнери"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Алкоголь
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Управлінський облік
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
- Облік витрат на виробництво
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Резервування ТМЦ
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Оформлення замовлень покупців
- Розрахунок нормативної собівартості замовлень
- Облік продажів
- Взаєморозрахунки з покупцями
Виконано наступні роботи:
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
- Навчання в групі в офісі замовника
Роботи з адаптації:
Были выполнены работы по адаптации типового функционала:
- управление складом
- ТМЦ
- казначейство
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
Додаткова інформація:
В связи с развитием руководство компании «Таирово Вайнери» поставило задачу оптимизировать структуру управления, более эффективно организовать бизнес-процессы и повысить конкурентоспособность предприятия. Успешное выполнение задач затруднялось тем, что на тот момент разрозненные программные продукты предприятия были недостаточно современны, сложные бизнес-процессы требовали от сотрудников выполнения большого объема рутинной работы что затрудняло руководству осуществлять контроль. Кроме того, возникали сложности с расчетом себестоимости товара, планированием закупок. Зачастую отдел закупок заказывал поставщикам материалы только после сообщения о нехватке материалов на производстве.
Для решения поставленных задач была выбрана система на базе продукта "BAS ERP".
В результате на предприятии были автоматизированы следующие процессы:
- управление заказами;
- управление закупками;
- управление продажами;
- учет движения денежных средств;
- управление складскими запасами;
- управление взаиморасчетами;
- учет затрат;
- учет выпуска готовой продукции на склад.
В процессе внедрения были автоматизированы все участки производства, получены инструменты для анализа и объективной оценки результатов работы всех подразделений компании. Созданная в ходе проекта комплексная система учета и управления бизнесом объединила удаленные подразделения компании в единое информационное пространство, что позволило исключить дублирование данных различными отделами. Теперь информация вводится в систему только один раз и становится доступной всем пользователям программы. На текущий момент в системе работает 30 пользователей.
В ходе внедрения был обеспечен точный учет материалов и готовой продукции. Сотрудникам склада, производства и отдела закупок в любой момент доступна актуальная информация об остатках материалов на складе. Это позволяет своевременно планировать заказы поставщикам, резервировать материалы под выполнение определенного заказа и контролировать их передачу в производство.
Производственные подразделения получили возможность учитывать не только брак, но и степень его исправимости. Это позволило изделия с незначительным браком возвращать в производство и использовать для выпуска новой продукции надлежащего качества, что также повлияло на сокращение производственных затрат.
Впроваджено в:
- ТОВ "ТАЇРОВО-ВАЙНЕРІ"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 150
- Таїрове
- 25.01.2021
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 30
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 30
-
Варіант роботи: Файловий
Підтвердження: