Внедрение информационной системы на базе "BAS ERP" в компании ООО "Таирово Вайнери"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Алкоголь
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Управлінський облік
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг >
    • Облік витрат на виробництво
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Резервування ТМЦ
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Оформлення замовлень покупців
      • Розрахунок нормативної собівартості замовлень
      • Облік продажів
      • Взаєморозрахунки з покупцями

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника

Роботи з адаптації:

Были выполнены работы по адаптации типового функционала:
- управление складом
- ТМЦ
- казначейство

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших

Додаткова інформація:

В связи с развитием руководство компании «Таирово Вайнери» поставило задачу оптимизировать структуру управления, более эффективно организовать бизнес-процессы и повысить конкурентоспособность предприятия. Успешное выполнение задач затруднялось тем, что на тот момент разрозненные программные продукты предприятия были недостаточно современны, сложные бизнес-процессы требовали от сотрудников выполнения большого объема рутинной работы что затрудняло руководству осуществлять контроль. Кроме того, возникали сложности с расчетом себестоимости товара, планированием закупок. Зачастую отдел закупок заказывал поставщикам материалы только после сообщения о нехватке материалов на производстве.
Для решения поставленных задач была выбрана система на базе продукта "BAS ERP".
В результате на предприятии были автоматизированы следующие процессы:
- управление заказами;
- управление закупками;
- управление продажами;
- учет движения денежных средств;
- управление складскими запасами;
- управление взаиморасчетами;
- учет затрат;
- учет выпуска готовой продукции на склад.
В процессе внедрения были автоматизированы все участки производства, получены инструменты для анализа и объективной оценки результатов работы всех подразделений компании. Созданная в ходе проекта комплексная система учета и управления бизнесом объединила удаленные подразделения компании в единое информационное пространство, что позволило исключить дублирование данных различными отделами. Теперь информация вводится в систему только один раз и становится доступной всем пользователям программы. На текущий момент в системе работает 30 пользователей.
В ходе внедрения был обеспечен точный учет материалов и готовой продукции. Сотрудникам склада, производства и отдела закупок в любой момент доступна актуальная информация об остатках материалов на складе. Это позволяет своевременно планировать заказы поставщикам, резервировать материалы под выполнение определенного заказа и контролировать их передачу в производство.
Производственные подразделения получили возможность учитывать не только брак, но и степень его исправимости. Это позволило изделия с незначительным браком возвращать в производство и использовать для выпуска новой продукции надлежащего качества, что также повлияло на сокращение производственных затрат.

Впроваджено в:

  • ТОВ "ТАЇРОВО-ВАЙНЕРІ"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 150
  • Таїрове
  • 25.01.2021

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 30
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 30
  • Варіант роботи: Файловий

Підтвердження: