Впровадження "BAS ERP" в текстильній компанії ТОВ «АТТАЛ»

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Виробництво, ПЕК > : Легка, текстильна промисловість
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС

Додаткова інформація:

ТОВ «АТТАЛ» – текстильна компанія, заснована 2015 року, що займається пошиттям весільних суконь для преміальної європейської торгової марки `Monica Loretti SRL`.
`Monica Loretti SRL` – європейський виробник весільних суконь, що вже понад 15 років створює елегантні, незабутні та унікальні образи для наречених. Бренд постачає свої сукні до багатьох країн, забезпечуючи найшвидші поставки в секторі; працює на багатьох ринках та відвідує численні виставки. Сукні `Monica Loretti` характеризуються найвищою європейською якістю, унікальним вишуканим мереживом власного виробництва. У виробництві застосовуються найсучасніші технології та 3-рівневий контроль якості.
`Daniela Di Marino` та `Angela Bianca` – лінії суконь торгової марки `Monica Loretti`. `Daniela Di Marino` пропонує романтичні весільні сукні для сучасних дам та скромні сукні для елегантних наречених. `Angela Bianca`- це нова лінія неперевершених суконь, створює дивовижну мереживну красу по розширеній розмірній сітці (Plus size).

Передумови проєкту
До проєкту впровадження нової інформаційної системи в ТОВ «АТТАЛ» використовувався ПП `Управління невеликою фірмою. Ред.1.6.` Та враховуючи розвиток компанії, збільшення обсягів виробництва, а також, високі вимоги партнерів компанії (замовників) до якості продукції, керівництво розуміло, що потрібно вкладатись як в розвиток виробничих потужностей, так і в побудову прозорої та зручної автоматизованої системи управління, яка б забезпечувала ефективне управління підприємством. Для реалізації стратегії компанії був потрібен продукт, який би в комплексі вирішував поставлені завдання:
• Організація єдиної інформаційної системи
• Зменшення трудовитрат по обробці інформації
• Автоматизація оперативного обліку
• Оптимізація взаєморозрахунків та посилення контролю за витратами грошових коштів
• Автоматизація процесів бюджетування та фінансового аналізу
В результаті перемовин та обговорень між ІТ-службою клієнта та компаніями, які впроваджують такі системи, клієнтом було прийнято рішення про перехід на ПП `BAS ERP`.

Хід проєкту
Проєкт впровадження нової системи було вирішено розпочати з блоків Бюджетування та Казначейства. Саме ці процеси потребували автоматизації в першу чергу, оскільки формування бюджетів велось в excel, не було системи чіткого планування витрат та поступлень грошових коштів, процес погодження заявок на витрати відбувався вручну.
Фінансовим відділом та керівництвом компанії були поставлені наступні цілі впровадження нових підсистем:
• Створення бази даних для приймання ефективних управлінських рішень
• Підвищення ефективності витрат та капіталовкладень (в розрізі їх впливу на продуктивність праці, зниження собівартості продукції, збільшення обсягів продажів тощо)
• Підвищення керованості компанії та збільшення фінансового результату
ББуло прийнято рішення передати цю частину впровадження на аутсорсинг. За допомогою у впровадженні цих підсистем звернулись до компанії «BrigIT», оскільки вже довший час вели з ними перемови, консультувались на стадії вибору ПП, були ознайомлені з їх досвідом впровадження ERP-систем в цілому, та реалізації завдань фінансового обліку зокрема.

Програма введена в експлуатацію в січні 2021 року. Система установлена на 30 робочих місцях, на першому етапі впровадження з програмою активно працюють 10 ключових працівників компанії. В подальшому, в ході переведення інших ділянок обліку на BAS ERP всі працівники будуть користувачами єдиної системи.

Результати проєкту
В ході проєкту було успішно впроваджено підсистеми бюджетування та казначейства. В `BAS ERP` забезпечений оперативний контроль за витратами грошових коштів, обгрунтованістю платежів, станом кредиторської заборгованості контрагентів. Ведеться планування платежів; щодня формується і узгоджується з керівництвом реєстр платежів. Автоматично формується бюджет руху грошових коштів, здійснюється план-фактний аналіз витрат грошових коштів.
Вже зараз клієнт говорить про перші результати, хоч і розуміє, що максимальний ефект від впровадження вони зможуть відчути лише через певний час. На сьогодні бачать, що значно скоротилась тривалість бюджетного планування; підвищилась прозорість фінансово-економічної діяльності підприємства та поліпшився контроль управління ресурсами компанії. Це дозволяє керівництву бачити де можна вивільнити додаткові ресурси і куди їх необхідно направити. Очікується, що в ближчому майбутньому це, в свою чергу, призведе до зростання капіталу компанії, скоротяться непередбачені витрати коштів, ростиме рентабельність і прибутковість бізнесу.
На цьому етапі активні роботи в частині запущених підсистем завершені, здійснюється їх супровід спеціалістами компанії «BrigIT». Паралельно, силами власної IT-служби, клієнт веде роботи по впровадженню підсистем виробництва та оперативного обліку, звертаючись за консультативною допомогою до компанії «BrigIT». Надалі ТОВ "АТТАЛ" планує продовжувати співпрацю з компанією «BrigIT» в частині супроводу та експлуатації системи.

Впроваджено в:

  • ТОВ «АТТАЛ»
  • Рівне
  • 25.01.2021

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 30
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 3
    • В режимі тонкого клієнта: 27
  • Варіант роботи: Файловий (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Кількість довідників - 42, видів документів - 16, регістрів - 45, звітів - 15; Кількість документів, що вводяться в день - 50; Середнє число рядків в одному документі - 12; Обсяг інформаційної бази (Мб) на момент опису - 3624 Мб

Підтвердження: