Відгук
ТОВ «АТТАЛ» – текстильна компанія, заснована 2015 року, що займається пошиттям весільних суконь для преміальної європейської торгової марки `Monica Loretti SRL`.
`Monica Loretti SRL` – європейський виробник весільних суконь, що вже понад 15 років створює елегантні, незабутні та унікальні образи для наречених. Бренд постачає свої сукні до багатьох країн, забезпечуючи найшвидші поставки в секторі; працює на багатьох ринках та відвідує численні виставки. Сукні `Monica Loretti` характеризуються найвищою європейською якістю, унікальним вишуканим мереживом власного виробництва. У виробництві застосовуються найсучасніші технології та 3-рівневий контроль якості.
`Daniela Di Marino` та `Angela Bianca` – лінії суконь торгової марки `Monica Loretti`. `Daniela Di Marino` пропонує романтичні весільні сукні для сучасних дам та скромні сукні для елегантних наречених. `Angela Bianca`- це нова лінія неперевершених суконь, створює дивовижну мереживну красу по розширеній розмірній сітці (Plus size).
Передумови проєкту
До проєкту впровадження нової інформаційної системи в ТОВ «АТТАЛ» використовувався ПП `Управління невеликою фірмою. Ред.1.6.` Та враховуючи розвиток компанії, збільшення обсягів виробництва, а також, високі вимоги наших партнерів (замовників) до якості продукції, ми розуміли, що потрібно вкладатись як в розвиток виробничих потужностей, так і в побудову прозорої та зручної автоматизованої системи управління, яка б забезпечувала ефективне управління підприємством. Для реалізації стратегії компанії був потрібен продукт, який би в комплексі вирішував завдання, поставлені керівництвом:
• Організація єдиної інформаційної системи
• Зменшення трудовитрат по обробці інформації
• Автоматизація оперативного обліку
• Оптимізація взаєморозрахунків та посилення контролю за витратами грошових коштів
• Автоматизація процесів бюджетування та фінансового аналізу
В результаті перемовин та обговорень між нашою ІТ-службою та компаніями, які впроваджують такі системи, було прийнято рішення про перехід на ПП `BAS ERP`.
Хід проєкту
Проєкт впровадження нової системи було вирішено розпочати з блоків Бюджетування та Казначейства. Саме ці процеси потребували автоматизації в першу чергу, оскільки формування бюджетів велось в excel, не було системи чіткого планування витрат та поступлень грошових коштів, процес погодження заявок на витрати відбувався вручну.
Фінансовим відділом та керівництвом компанії були поставлені наступні цілі впровадження нових підсистем:
• Створення бази даних для приймання ефективних управлінських рішень
• Підвищення ефективності витрат та капіталовкладень (в розрізі їх впливу на продуктивність праці, зниження собівартості продукції, збільшення обсягів продажів тощо)
• Підвищення керованості компанії та збільшення фінансового результату
Було прийнято рішення передати цю частину впровадження на аутсорсинг. За допомогою у впровадженні цих підсистем звернулись до компанії «BrigIT», оскільки вже довший час вели з ними перемови, консультувались на стадії вибору ПП, були ознайомлені з їх досвідом впровадження ERP-систем в цілому, та реалізації завдань фінансового обліку зокрема.
В ході виконання проєкту автоматизації, спеціалістами компанії «BrigIT» були виконані наступні роботи:
• Продаж та установка програмного продукту
• Збір та аналіз вимог до нової інформаційної системи управління
• Планування етапів робіт, складання календарного плану проєкту
• Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
• Початкові налаштування типового рішення
• Ввід початкових залишків (допомога)
• Дистанційне навчання користувачів
За допомогою нового програмного продукту в ТОВ «АТТАЛ» силами спеціалістів компанії «BrigIT» впроваджені та передані в промислову експлуатацію підсистеми:
• Бюджетування
• Казначейство
Програма введена в експлуатацію в січні 2021 року. Система установлена на 30 робочих місцях, на першому етапі впровадження з програмою активно працюють 10 ключових працівників нашої компанії. В подальшому, в ході переведення інших ділянок обліку на BAS ERP всі працівники будуть користувачами єдиної системи.
Результати проєкту
В ході проєкту було успішно впроваджено підсистеми бюджетування та казначейства. В `BAS ERP` забезпечений оперативний контроль за витратами грошових коштів, обгрунтованістю платежів, станом кредиторської заборгованості контрагентів. Ведеться планування платежів; щодня формується і узгоджується з керівництвом реєстр платежів. Автоматично формується бюджет руху грошових коштів, здійснюється план-фактний аналіз витрат грошових коштів. Вже зараз ми можемо говорити про перші результати, і розуміємо, що максимальний ефект від впровадження зможемо відчути лише через певний час. На сьогодні бачимо, що значно скоротилась тривалість бюджетного планування; підвищилась прозорість фінансово-економічної діяльності підприємства та поліпшився контроль управління ресурсами компанії. Це дозволяє нам бачити де можна вивільнити додаткові ресурси і куди їх необхідно направити. І ми очікуємо, що в ближчому майбутньому це, в свою чергу, призведе до зростання капіталу компанії, скоротяться непередбачені втрати коштів, почне рости рентабельність і прибутковість нашого бізнесу.
На цьому етапі активні роботи в частині запущених підсистем завершені. Надалі ми плануємо продовжувати нашу співпрацю з компанією «BrigIT» в частині супроводу та експлуатації системи. Впроваджувати підсистему виробництва та оперативного обліку ми почали силами власної IT-служби, оскільки наші спеціалісти мають досвід автоматизації цих процесів та добре знають особливості «внутрішньої кухні» компанії. За потреби ми будемо звертатись за консультативною та іншою допомогою до спеціалістів «BrigIT».
Ми задоволені результатами проєкту і готові рекомендувати компанію «BrigIT» своїм партнерам.
- Відповідність потребам організації:
- 5
- Зручність роботи з програмою:
- 5
- Оцініть якість роботи партнера:
- 5
- Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
- Так
Медаліна Антоніна Володимирівна, Директор
30.03.2021