Впровадження регламентного та фінансового обліку в деволоперській компанії SAGA Development на базі BAS ERP

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Будівництво, девелопмент, ЖКГ > : Будівництво та девелопмент
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Виробничі операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
        • Регламентована звітність
      • Податковий облік
    • Управлінський облік
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Документообіг (ECM) >
    • Облік договорів
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Розрахунок зарплати
  • Галузева специфіка >
    • Будівельна галузь >
      • Організація будівельного виробництва

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

Налаштування бухгалтерського обліку:
- розмежування прав доступу за організаціями шляхом формування профілей груп доступу;
- доопрацювання відображення руху документів по рахункам обліку в розрізі довідника Структура підприємства;
- доопрацювання контролю заповнення основних аналітик в документах та довідниках;
- Заповнення найменування довідника Номенклатура згідно затверджених шаблонів;
- Податкові зобов”язання – відображення дати актуальності в розрізу організації та контрагенту
- Розробка й налаштування обміну з клієнт-банком
- Налаштування обміну з базою оперативного обліку на базі BAS

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Додаткова інформація:

В кінці 2018 року фінансовий директор компанії Сага звернувся до команди Антенор Груп з метою побудувати інформаційну систему для консолідованого обліку і звітності.
Компанія займається будівництвом житлової нерухомості, переважно в м.Києві (а також і в інших регіонах України).
На момент звернення декілька проектів будівництва вже завершувались, але більша частина лише розпочиналась.
Частина задач компанії, наприклад облік продажу квартир, вівся в раніше придбаній “Інформаційній базі управління ооблікупераційною діяльністю” на основі BAS ERP.
Фінансовий управлінський облік, який на той час вівся фактично вручну, не влаштовував керівництво компанії з огляду на подальші плани розвитку.
Головним завданням проекту була побудова консолідованої управлінської звітності, що базується (переважно) на даних регламентного обліку.
На той момент регламентний облік по багатьом компаніям групи вівся сторонніми аудиторськими компаніями в різних конфігураціях і говорити про нормальну консолідацію було неможливо.
Команда Антенор Груп вже мала багатий досвід побудови консолідованого обліку в будівельних компаніях, також і в співпраці з цим фінансовим директором. Це і стало причиною вибору команди Антенор Груп для даного проекту.
З метою управління операційною діяльністю і інтеграції зі сторонніми програмними продуктами компанією на той момент вже була придбана перспективна конфігурація BAS ERP, яка повністю підходила під поставлені задачі. Було вирішено робити проект на ній. Нажаль, вже прийняті на той момент принципи побудови структури, не дали змоги вести все в одній “Інформаційній базі управління операційною діяльністю” - тому було прийнято рішення щодо створення на основі BAS ERP другої “Інформаційної бази регламентного та фінансового обліку” з налагодженням автоматичного обміну даними між ними.
Різні компанії групи виконують різні функції у спільному бізнесі (Замовник, Генпідрядник, Девелопер, тощо) - облік у кожного з них має свої специфіки, але базові принципи обліку, необхідні для консолідації звітності, було розроблено і закладено в побудоване рішення в “Інформаційній базі регламентного та фінансового обліку”.
У співпраці з командою клієнта розробили необхідну структуру підприємства, побудували структуру організацій (за ролями у бізнесі), розробили правила наповнення ключових довідників. Разом с колегами з команди АудитСофт розробили правила обміну, регламенти руху і затвердження документів для зведення до мінімуму переключення користувачів між базами.
На початку 2020 року у впровадженому рішенні вівся облік усіх юридичних осіб групи компаній, регулярно додавались нові юридичні особи. В програмі налагоджена фінансова звітність (Cashflow, Balance) у розрізі будівельних проектів компанії.
Дані управлінської звітності використовуються у сторонніх програмних продуктах для побудови загальної картини стану компанії - вище керівництво компанії має змогу переглянути верхній рівень показників у зручному форматі і, за необхідності, детально переглянути дані всередині реалізованого рішення.
Для керівників середньої ланки (керівників проектів) побудована своя система фінансової звітності з розділенням прав (за доступними проектами). Користувачі з доступом до всіх проектів можуть бачити повну картину.
Під час роботи над проектом була побудована структура НДІ, впроваджені блоки Регламентний облік, Казначейство, Закупівлі та продаж послуг (відображення факту), Заробітна плата та кадровий облік, Виробництво (в області розрахунку собівартості приміщень у зданих об’єктах нерухомості), побудована фінансова звітність компанії на базі підсистеми Бюджетування. Мінімізовано подвійне введення інформації в різні бази: налагоджено автоматичний обмін первинною інформацією (клієнти/постачальники, договори закупівель/продажів, заявки на витрачання коштів/платіжні доручення) між базами.
В процесі роботи проведено навчання користувачів необхідними для них блоками робіт, складені детальні інструкції для нових співробітників.
В наступних планах автоматизація бізнес процесів генпідрядника (зокрема найперша задача - автоматизація і контроль закупівель матеріалів) та налаштування останнього фінансового звіту (P&L) в розрізі будівельних проектів.

Впроваджено в:

  • ТОВ "Сага Девелопмент" (ранее: ТОВ "Ріверсайд Девелопмент Ко")
  • Київ
  • 01.01.2019

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 30
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 30
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Кількість нових довідників: 5 Кількість нових видів документів: 10 Кількість нових регістрів: 20 РВ, 5 РН Кількість нових звітів: більше 30 Кількість документів, що вводяться в день: 1000 Обсяг інформаційної бази на момент опису: 18 Гб

Підтвердження: